نشست زلزله کرمانشاه، شهروندان و مدیریت بحران

نشست زلزله کرمانشاه، شهروندان و مدیریت بحران در قالب چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نشست که چهارشنبه، ۶ دی‌ماه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به مدیریت سیامک زند رضوی برگزار شد، مهدی زارع با موضوع شصت سال بعد از زلزله فارسینج و ۱۴سال بعد از زلزله بم، وضع ریسک و تاب‌آوری‌ها چگونه است؟ نعمت الله فاضلی با موضوع زلزله، فرهنگ و حافظه در ایران امروز، فاضل الیاسی با موضوع فرصت‌ها و چالش‌های یک جامعه‌شناس در میدان (تجربه زیسته فاضل الیاسی در زلزله کرمانشاه)، محمد ایران منش با موضوع کارآفرینی و بحث اقتصاد پس از زلزله، فریبرز لرستانی با موضوع بحران زلزله و الگوی پیشنهادی در مواجهه با آن، مهراب شریفی سده با موضوع هلال احمر و مدیریت بحران، علی اصغر سعیدی با موضع زلزله و نظام سیاست‌گذاری در ایران و سیامک زندرضوی با موضوع مدیریت بحران برپایه ظرفیت های اجتماعات محلی ارائه مقاله داشتند.

گفتنی است چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» به مدت سه روز متوالی در سالن‌های دانشکده علوم اجتماعی و با حضور بزرگان علوم انسانی و دغدغه‌مندان مسئله نابرابری و عدالت در زمینه‌های مختلف در پنل‌های موازی برگزار شد.

پایان پیام

کد خبر : 67293 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=67293
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات