بانک توسعه مستضعفین تشکیل می‌شود

باید برای دزدی بامرامانه از سیستم بانکی کشور یک فکری کرد.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: کار به جایی رسیده است که برخی رسانه‌ها دیگر به دنبال این نیستند که دزدی در مملکت نشود و دزدها همه توبه کنند. الان در شرایطی هستیم که گویا جلوی دزدی را نمی‌شود گرفت و رسانه‌ها هم این را فهمیده‌اند و دارند تلاش می‌کنند دست‌کم روش دزدی را یک سامان بدهند.

امروز خبری درباره یک دزد محترم منتشر شد که آن دزد گرامی گفته بود: «ما دزد بامرام هستیم.» یعنی دزدی می‌کنیم اما مرام هم داریم. یعنی به پراید و پرایدسواران و قشر مستعضف جامعه کار نداریم و از آنان دزدی نمی‌کنیم و فقط مزدا ۳ به بالا را سرقت می‌کنیم.

اصلا باید کمپینی برای دزدی بامرامانه در کشور راه بیندازیم و از همه سارقان محترم بلندپایه و دون‌پایه،‌ کیف‌قاپ‌ها و دیگر وابستگان بخواهیم که بامرام دزدی کنند و از مردم کم‌درآمد سرقت کنند.

به نظر می‌رسد که خود دزدها هم با این کمپین همراه شوند چون اغلب از قشر ضعیف جامعه برخواسته‌اند و درد مردم را می‌دانند.

البته یک سری سارقان هم هستند که محل فعالیت‌شان بانک است و آنجا چون پول ملت را یک جا بالا می‌کشند نمی‌توانند تفکیک کنند که مثلا پول مردم بیچاره را نخورند. باید برای دزدی بامرامانه از سیستم بانکی کشور یک فکری کرد. مثلا می‌شود یک بانک توسعه مستضعفین تشکیل داد تا اختلاس‌گران عزیز بدانند آنجا جایی است که پول ملت کارگر آنجاست و خوردن ندارد. این طوری آنها روی بانک‌های دیگر متمرکز می‌شوند.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 69473 ساعت خبر : 6:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=69473
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات