با طنز درد جامعه را مطرح می‌کنیم

یک بازیگر رادیو به کارکرد طنز اشاره کرد و گفت: ما باید در قالب طنز درد جامعه را عنوان کنیم چون برخی مسائل را نمی‌توان جدی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مرتضی تبریزی بیان کرد: رادیو عشق می‌خواهد و ما هم به دلیل عشقی که داشتیم به این عرصه وارد شدیم. از همان بچگی علاقه شدیدی به رادیو داشتم چون ابتدا رادیو بود و بعد هم تلویزیون آمد. ما با رادیو بزرگ شدیم‌؛ بنابراین هر کمبودی هم داشته باشد به خاطر عشقمان با آن کنار می‌آییم.

او با اشاره به برنامه‌های طنز رادیو اظهار کرد: رادیو برنامه طنز هم دارد؛ برای مثال ما صبح روزهای زوج در رادیو صبا برنامه طنز داریم که تکرار آن روزهای فرد و جمعه بعدازظهر پخش می‌شود.

این بازیگر رادیو به مشکلات هنرمندانی که در رادیو فعالیت می‌کنند، اشاره کرد و گفت: حل مشکلات به نحوه مدیریت‌ها مربوط است و مدیران برای حل مشکلات باید فکری کنند. وضع مالی رادیویی‌ها آنطور که باید نیست. اگر فردی بخواهد با گویندگی و بازیگری در رادیو تامین مالی داشته باشد، نمی‌تواند امورات خود را بگذراند مگر اینکه کار دیگری هم داشته باشد. رادیو یک کار دلی است و همکاران هم از وضع مالی راضی نیستند بلکه برای عشق خود در رادیو فعالیت می‌کنند.

تبریزی درباره ایفای نقش‌های طنز در رادیو بیان کرد: نقش‌هایی که ما بازی می‌کنیم، طنز است. ما باید در قالب طنز درد جامعه را عنوان کنیم چون برخی مسائل را نمی‌توان جدی مطرح کرد. البته اگر کاری بخواهد جاودانه باشد با طنز نمی‌شود؛ یعنی با طنز نمی‌شود در این مملکت جاودانه شد. اگر یک هفته آنتن را از افرادی که از من بزرگتر هستند، بگیرید، هیچکس از ما یادی نخواهد کرد. تا زمانی که یک پهلوان حریف را زمین می‌زند، مردم او را تشویق می‌کنند اما به محض یک شکست، تمام بردهایش از بین می‌رود.

او در پایان گفت: رادیو مخاطبان خود را دارد به دلیل اینکه مخاطبان ما بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و … هستند. جوانان به سمت شبکه‌های اجتماعی می‌روند اما افرادی که قدیمی هستند عشقشان هنوز رادیوست.

پایان پیام

کد خبر : 70398 ساعت خبر : 11:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70398
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات