انگلیسی‌ها چه‌قدر خوبند

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: برنامه‌های باشگاه چلسی برای ساخت ورزشگاه جدید یک میلیارد پوندی به خاطر یک خانه متوقف شد چون با ساخت استمفورد بریج جدید نور آفتاب به این خانه نخواهد رسید.

واقعا که چقدر این خارجی‌ها لوس و ننر هستند.‌ به خاطر نور آفتاب ساخت یک ورزشگاهی به این مهمی را متوقف کرده‌اند؟

اصلا انگار در عمرشان ساختمان‌سازی ندیده‌اند. واقعا که حق‌شان است این قدر عقب افتاده باشند.

کجا هستند ببینند همسایه کناری ما طوری ساختمان ساخته که کلا در اتاق خواب خانه ما زندگی می‌کنند. یعنی خدا شاهد است دیدی که آن‌ها از بالا به زندگی ما دارند ما خودمان نداریم. این‌که بد نیست. در عوض ما هرچه هم تنها باشیم اصلا احساس تنهایی نمی‌کنیم. ولی خب در عالم همسایگی این حرف‌ها و اعتراض‌ها معنی ندارد.

شاید دو فردا دیگر ما هم پول بازنشستگی پدر را گرفتیم و خواستیم یک طبقه بیندازیم روی سرمان. باید رویمان بشود ساختمان بلند کنیم دیگر.

یا مثلا پارسال که همسایه سمت راستی‌مان ساخت‌و‌ساز داشت یکهو کلنگ‌شان از پشت تابلوی پذیرایی ما سر درآورد. خب حالا ما باید می‌رفتیم و اعتراض می‌کردیم؟ حالا فرض کن می‌رفتیم، نتیجه که به جایی نمی‌رسید فقط ما جلوی همسایه‌مان سرافکنده می‌شدیم.

این خارجی‌ها همه کارهایشان این‌طوری خنده‌دار است. فکرش را بکنید اگر چنین اتفاقی در کشور ما بیفتد چقدر مردم سوژه‌اش می‌کنند و می‌خندند.

اصلا این‌که ما هیچ حقی برای خودمان قایل نمی‌شویم یک رهایی و آزادگی در زندگی کردن به ما بخشیده که در هیچ کجای این کره خاکی مانند آن یافت نمی‌شود. به قول بزرگی که دستی بر قلم دارد: چقدر خوبیم ما!

پایان پیام

کد خبر : 70592 ساعت خبر : 8:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70592
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات