می‌خواهیم زنده بمانیم!

می‌خواهیم زنده بمانیم!

مدیر مسوول روزنامه «آسیا» درباره کاهش تعداد صفحات این روزنامه گفت: روزنامه «آسیا» دو روز است که به دلایل مختلفی مانند مشکلات فنی، مشکلات مالی، کمبود و گرانی کاغذ در چهار صفحه منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ایرج جمشیدی با اشاره به کاهش صفحات روزنامه «آسیا» اظهار کرد: روزنامه «آسیا» سال گذشته در ۴۸ صفحه منتشر می‌شد اما امسال به هشت صفحه کاهش یافته است. همچنین دو روز است که مشکلات مختلف فنی، مالی، کمبود و گرانی کاغذ دست به دست هم داده تا روزنامه در چهار صفحه منتشر شود؛ البته «آسیا» روز شنبه در ۱۶ صفحه به چاپ خواهید رسید.

او ادامه داد: یارانه وزارت ارشاد، سه سال است که به ما تعلق نمی‌گیرد و ما مشکلات مالی هم داریم برای همین به طور موقت تعداد صفحات روزنامه را کاهش می‌دهیم تا زنده بمانیم.

جمشیدی درباره قیمت روزنامه «آسیا» که به رغم کاهش تعداد صفحات همچنان ثابت مانده است، گفت: ما نمی‌توانیم قیمت روزنامه را با کاهش صفحات آن تغییر دهیم به دلیل اینکه ما باید کیوسک روزنامه فروشی‌ها را در نظر بگیریم چون با تغییر قیمت، کارشان بهم می‌ریزد. همچنین خوانندگان روزنامه «آسیا» هم از اینکه ۱۰۰۰ تومان را برای این تعداد صفحه پرداخت کنند، ناراحت نیستند.

می‌خواهیم زنده بمانیم!

مدیر مسوول روزنامه «آسیا» در پایان بیان کرد: دولت به مساله رسانه و فرهنگ حق تقدم نداده و کمترین بودجه را برای حمایت از کاغذ گذاشته است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دستش خالی است. همچنین این فهم و درک وجود ندارد که باید خبرگزاری و روزنامه داشته باشند تا بتوانند با برخی مشکلات مقابله کنند. در واقع خود را از سپر دفاعی مطبوعات محروم کرده‌اند. دولت باید با وسایل ارتباط جمعی ارتباط داشته باشد تا برخی روزها به دردشان بخورد و حرفشان را منعکس کنند.

 

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 72461 ساعت خبر : 8:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=72461
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات