«ناگهان همه برمی‌خیزند… » در جشنواره تئاتر فجر رونمایی می‌شود

«ناگهان همه برمی‌خیزند… » در جشنواره تئاتر فجر رونمایی می‌شود

نمایش «ناگهان همه برمی خیزند… به آوازی دیگر!» به کارگردانی «سعیده آجربندیان» هفتم و هشتم بهمن ماه در بخش به‌علاوه فجر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای اولین بار روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به گزارش ….  نمایش «ناگهان همه برمی خیزند… به آوازی دیگر!» که هفتم و هشتم بهمن ماه در بخش به‌علاوه فجر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می رود و پس از پایان جشنواره اجرای خود را تا پایان بهمن ماه در تماشاخانه «ارغنون» ادامه خواهد داد، نمایشی در ژانر دارام اجتماعی است که بر مبنای رئالیسم جادویی شکل گرفته و داستان مردی را روایت می‌کند که با صورتی سوخته وارد حمامی زنانه می شود و قصه اش با زندگی پیرزنی که در آنجا سکونت دارد درمی آمیزد… .

نمایش «ناگهان همه برمی خیزند… به آوازی دیگر!» را سعیده آجربندیان نوشته است و فاطمه سرلک، پرستو آل رسول، ناصر عاشوری، پیمان محسنی، زهرا پرهون و محسن حسن زاده از بازیگران آن هستند.

«ناگهان همه برمی‌خیزند… » در جشنواره تئاتر فجر رونمایی می‌شود

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مینا محترمی و اعظم تیماجی دستیاران کارگردان، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه،  رضا خضرایی طراح نور، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، سعیده آجربندیان و فاطمه حسین خانی طراح ماسک و گریم، مهدی طالقانی طراح پوستر و بروشور، عبد آتشانی آهنگساز، مونا صدر فریدپور عکاس، مهدیه سادات شاهمرادی مدیر روابط عمومی، حمیدرضا کسری مدیر صحنه و کمپانی هنری زابتیک، تبلیغات اشاره کرد.

طبق برنامه اعلام شده نمایش «ناگهان همه برمی خیزند… به آوازی دیگر!» ۷ و ۸ بهمن ماه راس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت و از روز یازدهم بهمن ماه تا پایان بهمن ماه نیز اجرای عموم خود را در همین تماشاخانه به مدت ۶۰ دقیقه به روی صحنه خواهد برد.

پایان پیام

کد خبر : 72940 ساعت خبر : 6:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=72940
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات