زوج و فرد از درب منازل نامردی است

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: چند روزی است که بحث زوج و فرد از درب منازل بسیار داغ است. داغی آن به حدی است که دست و سر و زبان و غیره‌‌ی مالک هر خودرویی را می‌سوزاند. حتا افرادی که می‌خواستند از خودروی شخصی استفاده کنند ولی به دلیل اجرای این طرح مجبور شدند وارد اتوبوس‌ها و متروی شلوغ تهران شوند، سوزش بیشتری در قسمت و غیره‌ی خود احساس کردند.

این سوزش زمانی بیشتر می‌شود که شما یادتان می‌آید باید برای خودروی خود یک سال کامل مالیات پرداخت کنید اما خیلی از روزها به دلیل اجرای این طرح امکان استفاده از ماشین‌تان را ندارید. اینجاست که دودی مایل به خاکستری از همان قسمت‌های و غیره‌ی مالکان خودرو بلند می‌شوند و همین دود هوا را آلوده‌تر می‌کند و چه بسا باعث اجرای مجدد طرح زوج و فرد از درب منازل می‌شود.

اما این دود زمانی سیاه و تیره‌تر می‌شود که شما یادتان می‌آید باید پول بیمه‌ی یک سال کامل خودرو را پرداخت کنید. یعنی بیمه‌ها در بیمه‌نامه‌ی خود حساب ماه و روز و ساعت و دقیقه را می‌کنند و پول آن را از مالک خودرو می‌گیرند و اگر مالک خودرو از پرداخت حق بیمه‌ی خود سرباز زند، بیمه‌ها پول‌شان را از همان قسمت‌های و غیره‌ی مالکان خودرو بیرون می‌کشند. این در حالی است که شما خیلی از روزها و ساعت‌هایی که پول بیمه‌ی آن را به طور کامل پرداخت کرده‌اید، امکان استفاده از خودروی خود را ندارید و فوقش بتوانید داخل پارکینگ چند دقیقه‌ای قان‌قان کنید که آن هم احتمالاً با اعتراض شدید همسایه‌ها مواجه شود و بیایند بزنند سر و دست و زبان و غیره‌ی شما یکی شود. البته اگر این اتفاق بیافتد می‌توانید امیدوار باشید حداقل بخشی از پول بیمه و مالیات خودروی خود را از دیه‌ی دست و سر و زبان و غیره‌ی خود زنده کنید. مخصوصاً دیه‌ی قسمت وغیره. پزشکی قانونی خوب دیه‌ای برای وغیره‌ها می‌بُرد. گرفتم که می‌گم.

سوال این جاست که وقتی ما نمی‌توانیم در بسیاری از روزهای سال از خودروی خود استفاده کنیم، پس چرا باید پول بیمه و مالیات یک سال کامل را پرداخت کنیم؟ در حالی که این روزها برای به دست آوردن یک هزار تومان دهان و دست و پا و غیره‌مان سوریس می‌شود. مخصوصاً وغیره‌ی‌مان.

پایان پیام

کد خبر : 79672 ساعت خبر : 2:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79672
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات