گشت ضربتی ناجا در حفاظت از محیط‌زیست گیلان

دکترمحمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته‌های آینده درراستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، قربانعلی محمدپور باتایید خبر فوق اظهار کرد: جلسه ای با حضور فرمانده مرزبانی ناجا گیلان درباره برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار شد.

دکترمحمدپورگفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق نوار ساحلی وبانظر به اینکه تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان علل‌الخصوص پارک ملی بوجاق، پناهگاه حیات وحش لوندویل، جوکندان و منطقه چمخاله لنگرود در نوار مرزی استان واقع شده لذا برای بهبود وضعیت حفظ و حراست از این مناطق و جلوگیری از ورود متخلفان وایجاد همکاری مشترک و برنامه‌ریزی منظم فی‌مابین یگان حفاظت محیط زیست استان و عوامل فرماندهی مرزبانی به عمل آمد.

وی افزود: مقرر شد همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان رود کوچ از مورخ ۱۵/۱۲/۹۶ برنامه‌های گشت اجرایی مشترک با محوریت یگان حفاظت محیط زیست استان و حضور و همکاری پرسنل مرزبانی ناجا در این مناطق به صورت منظم تا پایان فصل مهاجرت ماهیان استخوانی و رود کوچ به انجام برسد.

پایان پیام

کد خبر : 80767 ساعت خبر : 10:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80767
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات