گزارش صوتی گلونی از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

نمایندگان کشورمان در هفته اول لیگ قهرمانان عملکرد خیلی خوبی نداشتند و یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در روز نخست این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان در اولین گام با اینکه ۷۵ دقیقه‌ از حریف پیش بود، نتوانست پیروزی را حفظ کند و در نهایت با ۳ گل مغلوب الدوحیل قطر شد. گل‌های بازی را کریم بودیاف ۲ گل و یوسف مساکنی برای الدوحیل و کی‌روش استنلی سوارز برای ذوب آهن زدند.

چند ساعت بعد، تراکتورسازی تبریز با اینکه بازی قابل قبولی در دیدار با الاهلی ارائه کرد، اما مغلوب این تیم عربستانی شد تا در ورزشگاه خالی عمان، اولین بازی خانگی را از دست بدهد. تنها گل این بازی را مهند عسیری برای تیم الاهلی زد.

اما نمایندگان ایران در روز دوم نمایش موفق‌تری داشتند و موفق به کسب ۴ امتیاز شدند. پرسپولیس با ۳ گل نسف‌قارشی را برد تا اولین پیروزی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ را به دست آورد. گل‌های پرسپولیس را گادوین منشا و علی علیپور ۲گل به ثمر رساندند.

تیم فوتبال استقلال هم نخستین دیدار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را درشرایطی با تساوی به پایان برد که تا دقایق پایانی از حریف عقب بود. در این بازی که در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر برگزار شد، ابتدا استقلال در دقیقه ۷ روی ضربه جباروف و گل به خودی رودریگو تاباتا یک گل پیش افتاد. عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۱۸ با یک ضربه سر دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد. تاباتا هم در دقیقه ۲۸ گل دوم الریان را روی غفلت و اشتباه مدافعان استقلال به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

در دقیقه ۸۰ این بازی تاباتا به خاطر خطای شدید روی داریوش شجاعیان از زمین اخراج شد تا شاگردان شفر دقایق باقی مانده را با یک بازیکن بیشتر سپری کنند. در حالی که الریانی ها امیدوار بودند با وجود یک بازیکن کمتر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند، این استقلال بود که در دقیقه ۸۸ توسط علی قربانی و روی ارسال خوب امید ابراهیمی به گل تساوی دست پیدا کرد.

در هفته دوم این رقابت‌ها، تراکتور به مصاف الغرافه با اسنایدر و طارمی خواهد رفت، ذوب آهن در اصفهان مهمان لوکوموتیو است، پرسپولیس در قطر مهمان ژاوی و السد خواهد بود و استقلال در زمین بی‌طرف به مصاف الهلال می‌رود.

گزارش محمد ساکی را بشنوید:

 

پایان پیام

کد خبر : 80946 ساعت خبر : 0:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80946
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات