همه که امکانات فضانوردی ندارند

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: امروز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران گفت‌گویی انجام داده و گفته: «از فیس‌بوک استفاده نمی‌کنم و برای توییت کردن زمان زیادی را البته نه به صورت مداوم صرف می‌کنم، به طور متوسط برای هر توییتی دو تا سه ساعت»

باید به آقای ظریف، مرد محبوب دولت بگیم کار خوبی می‌کنی که از فیسبوک استفاده نمی‌کنی بزرگوار. شمایی که برای دو خط توئیت سه ساعت وقت می‌زاری، اگه تو فیسبوک عضو باشی احتمالا باید آقایان عراقچی و تخت روانچی کاراشون رو ول می‌کردن تا کارای شما رو انجام بدن.

از همه اینا گذشته در این گفت‌وگو فرموده‌اند: «من از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم. وزارت خارجه به دلیل وظایفش، امکانات ویژه‌ای برای استفاده از اینترنت دارد».

راستش دست خودم نیست ولی ناخودآگاه، بلاتشبیه، روم به دیوار، زبانم لال، یاد رضا مارمولک افتادم که وقتی ازش در مورد احکام شرعی در فضا پرسیدند گفت این احکام در فضا با زمین فرق داره و مثلا تماس زن و مرد در شرایطی مشکل نداره. بعد که مورد اعتراض قرار گرفت پاسخ دندان‌شکنی داد و گفت: «مگه ما جوان‌ها دل نداریم؟ این جوان ننه‌مرده چه کند؟ آخه همه که امکانات فضانوردی ندارند».

البته این حرفا رو گفتم که فقط تجدید خاطره‌ای کرده باشم وگرنه بنده که با دلایل عزیزِ برادر، دکتر ظریف، در مورد امکاناتشون برای ورود به توئیتر قانع شدم و به قول رضا مارمولک، بهتره ماستمو بخورم و به این حرفا کاری نداشته باشم.

واردین که …

پایان پیام

کد خبر : 81135 ساعت خبر : 3:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=81135
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات