جان مردم مهم است

پایگاه خبری گلونی، شهرام گیل‌آبادی: جان مردم مهم است. زندگی مردم مهم است. کشور من در رگ‌های من در قلب من جا دارد. کسی حق ندارد با کرامت کشورم بازی کند. کسی حق ندارد مردمم را حقیر بشمارد. یک روز قطار، یک روز کشتی، یک روز هواپیما، یک روز سیل ، یک روز زلزله، یک روز ارز، یک روز اقتصاد، یک روز اختلاس، یک روز گورخواب،…یک روز ممکن است هر چیزی ارابه مرگ یا شکست دل تمام مردم سرزمین من باشد.

بی‌تدبیری و بی‌کفایتی را باید فریاد زد. کشور نیاز به نگاه ملی دارد. چپ و راست هرکدام در جای خود منفعت‌طلبی را به ظهور کامل رسانده‌اند. هر گروهی خودش را دیده است. موج این مردم مظلوم روزی همه را با خود خواهد برد. فقر، بی‌چیزی و شرمساری از نداری شایسته مردمان این سرزمین نیست. آیا نگاه‌های لرزان زمستانی کودکان سر چهارراه‌ها، موج اعتیادزدگی جوانان بی‌رمق، دستان ترک‌خورده و آفت‌زده مردان خیابان خواب، التماس زنان گرسنه سرگردان در معابر، همه و همه سهم این مردمان از ثروت سرزمینشان است؟

همه بدانند سیاست زدگی یعنی انکار مردم این کهن بوم و بر…سیاسیون منفعت‌گرا اگر نمی‌توانند به این مردم نجیب خدمت کنند کار را به مردم بسپارند. این مردم هنوز زخم جنگ را بر سینه‌دارند. این مردم هنوز سختی روزگاران بی‌بری این سرزمین را به خاطر دارند. همه باید بدانند مردم این سرزمین شایسته بهترین‌ها هستند. تاب مردم به سررسیده است. من خسته‌ام. دلم غم‌های بزرگ دارد. همین روزها سیصد شهید گمنام از بیابان‌های جنگ به شهرهای آفت‌زده بازمی‌گردند. جواب چشمان مصمم خاک گرفته شهیدان را چگونه باید داد؟ مادران غریب  زخم‌خورده هنوز هم نگاهشان به درها دوخته‌شده است. هنوز هم با اعلام بازگشت شهدا دلشان می‌لرزد. کسی جوابی دارد؟

پایان پیام

کد خبر : 82146 ساعت خبر : 12:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=82146
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات