چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: امروزه با پیشرفت روزافزون شبکه‌های مجازی علیالخصوص اینستاگرام، هر فردی برای خود یک رسانه‌ی مستقل دارد و می‌تواند از آن رسانه برای پیش‌برد اهداف خود بهره‌مند شود. این در حالی است که جذب مخاطب کار ساده‌ای نیست. قدرت قلم می‌خواهد. سواد رسانه‌ای می‌طلبد. نظم، پشت‌کار، ایده و خلاقیت می‌خواهد. اما هستند افرادی که بدون استفاده از موارد مذکور، یک‌شبه ره صدساله را می‌پیمایند و دنبال‌کنندگان خود را به چندصد هزار نفر می‌رسانند. حال سوال این جاست که این افراد از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند؟ این سوال که چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

متخصصان پایگاه خبری گلونی این روش‌ها را به شرح زیر استخراج کرده‌اند:

  • اگر دوست ندارید مردم را در زندگی خصوصی خود شریک کنید، تنها کافی است لب و لوچه را به دست جراح بسپارید و چشم و بناگوش را به دست ریمل و ماتیک و مداد. سپس جلوی دوربین ناز و کرشمه بیایید. بی‌شک تعداد پیروان مرحوم گاندی هم پیش دنبال‌کنندگان شما ناچیز خواهد بود.
  • اما اگر آقا هستید کمی کارتان سخت‌تر است. با سی سال سن و هیکلی به قاعده‌ی خرس، باید روسری سرتان کنید برای زن شدن. با البسه‌های دیگر هم نداشته‌هایتان را تکمیل کنید و با صدای نازک شده کلیپ بسازید. بعد فوج فوج دنبال‌کننده است که سرازیر می‌شود درون پیج‌تان.
  • اگر اهل این قرتی‌بازی‌ها نیستید، مشکلی نیست. قرتی‌بازی‌های دیگری هم هست. با دخترها عکس و فیلم بگیرید و منتشر کنید. ادا دربیاورید. با شاخ‌های دیگر اینستاگرام کل‌کل کنید. اینستاگرام برای خودش اقیانوس است، پس با مایو وارد شوید. آن وقت است که می‌توانید شاه‌ماهی‌ها را صید کنید. فقط حواس‌تان به اره‌ماهی‌ها باشد.

پایان پیام

کد خبر : 82569 ساعت خبر : 7:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=82569
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات