اعلام اسامی مقالات منتخب پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی

اعلام اسامی مقالات منتخب پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی

هیات داوران بخش مسابقه‌ی مقالات پژوهشیِ پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی، اسامی مقالات برگزیده‌ی این بخش را برای ارائه در این همایش انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، هیئت داوران بخش مسابقه‌ی مقالات پژوهشیِ پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی، دکتر بهروز محمودی بختیاری، آرش رادی و دکتر روح الله جعفری، از میان نُه مقاله‌ی راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی داوری، پنج مقاله را برای ارائه در این همایش انتخاب و معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، عناوین این پنج مقاله به شرح ذیل است:
۱- بررسی کنش شخصیتهای نمایشنامه‌ی مرگ در پاییز (اپیزود محاق) بر اساس نظریه‌ی کنش پیر بوردیو نوشته‌ی عسل عصری ملکی از کرج
۲- سیمای پسااستعماری یک نمایشنامه: سازوکار ترجمان فرهنگی ملودی شهر بارانی اثر اکبر رادی نوشته‌ی فرهاد امینی و دکتر فرزان سجودی از تهران

۳- دوگانه مذهب‌/‌ سکولاریسم در ملودی شهر بارانی اکبر رادی و روزمرسهُلم هنریک ایبسن نوشته‌ی فضه خاتمی‌نیا از تهران.

۴- بررسی زبان در نمایشنامه‌ی پایین گذر سقاخانه با توجه به نظریه‌ی ادب‌شناختی پنلوپه پراون و استفان لونیسن نوشته‌ی مصطفی لعلیان و جواد ربیعی از تهران.
۵- مقایسه‌ی تطبیقی نمایش‌نامه‌ی سوء تفاهم اثر آلبر کامو با مرگ در پاییز اثر اکبر رادی بر مبنای مفهوم مرگ در الگوی روان‌درمانی اگزیستانسیال نوشته‌ی اکبر احمدی شیخ‌زاده از تهران.

اعلام اسامی مقالات منتخب پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی

پژوهشگران منتخب برای شرکت در روز سمینار پنجمین همایش ملی رادی شناسی لازم است فایل پی دی اف و ورد مقاله‌ی خود را براساس شرایط تدوین و آماده‌سازی مقالات تا دهم اسفند ماه جاری به پست الکترونیکی بنیاد اکبر رادی ارسال کنند و هم چنین پاور پوینت مقاله‌ی خود را علاوه بر ارسال به این پست الکترونیکی در روز برگزاری همایش به همراه داشته باشند.

یادآور می‌شود پنجمین همایش ملی رادیشناسی به دبیری بهزاد صدیقی ۱۶ اسفندماه سال جاری در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار خواهدشد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 84202 ساعت خبر : 4:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=84202
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات