بیانیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص توهین یکی از دانشجویان به قوم لر

پس از توهین یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به قوم لر و شهر خرم‌آباد، این دانشگاه بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به اطلاع مردم فهمیم، قدر شناس، دانشجویان گرامی، اصحاب محترم رسانه، تشکل‌های سیاسی و انجمن‌های فعال مدنی و اجتماعی می‌رساند در پی اقدام نابخردانه توهین به قوم لر توسط حمید راستاد دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن دعوت مردم لرستان به آرامش، وحدت و همدلی اقداماتی در خصوص تنبیه این دانشجوی خاطی صورت گرفته که به سمع و نظر عزیزان می‌رسد.
یکم: در همان ساعات اولیه انتشار مطلب توسط این دانشجوی خاطی مراتب توسط مدیریت حراست دانشگاه پیگیری، دانشجو با حضور پدر و مادرش به حراست دعوت گردید و ضمن تقبیح نمودن حرکت نامبرده ارشادات لازم توسط مدیر حراست انجام و مراتب برای پیگیری بیشتر به مراجع ذی‌صلاح ارسال گردید
دوم: محروم نمودن و لغو جلسه دفاع این دانشجو در روز یکشنبه بیستم اسفندماه تا اطلاع ثانوی.
سوم: امروز سه‌شنبه بیست و دوم اسفندماه از طریق کمیته انضباطی دانشگاه در این خصوص تصمیماتی گرفته می‌شود.
چهارم: هر چند دانشگاه علوم پزشکی از طریق دادستان محترم شهرستان خرم‌آباد به‌عنوان مدعی‌العموم خواستار پیگیری پرونده این دانشجوی خاطی می‌باشد. تا درس عبرتی باشد برای دیگران که به راحتی به هویت، فرهنگ و تمدن هیچ قومی در سراسر ایران اسلامی توهین نشود.
از خداوند قادر توفیق و سربلندی برای همه اقوام ایرانی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم چرا که بر این باوریم که اقوام ایرانی با وحدت، همدلی و یکپارچگی در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که سد محکمی در مقابل اجانب بیگانه بوده‌اند و همین همدلی باعث عصبانیت رژیم‌های صهیونیستی و تفرقه‌افکنان داخلی می‌باشد.
بیست و دوم اسفندماه ۹۶/ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
پایان پیام

کد خبر : 86602 ساعت خبر : 2:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86602
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات