شهر زیرزمینی اویی به روی علاقه‌مندان باز است

عضو شورای اسلامی شهر نوش‌آباد گفت: با وجود مشکلات پیش آمده شهر زیر زمینی اویی نوش‌آباد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، قاسم کوهی در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون پلمب شهر زیر زمینی اویی، اظهار کرد: با اختلافات پیش آمده بین اداره اوقاف شهرستان و شهرداری نوش‌آباد آب انبار دوم که به عنوان ورودی استفاده می‌شد توسط دادستانی پلمب شده است، ولی رفت و آمد و بازدید  گردشگران کماکان ادامه دارد.

وی افزود: شهر زیر زمینی اویی از دو آب انبار گذر می‌کند و با توجه به اینکه آب انبارها در اختیار اوقاف است مشکلی مبنی بر تأخیر اجاره بهای آب انبار بین شهرداری و اداره اوقاف پیش آمد که در حال مرتفع کردن این مشکل هستیم.

کوهی تصریح کرد: ورود و خروج به شهر زیرزمینی اویی از این دو آب انبار امکان‌پذیر است و تا زمان رفع مشکل، ورود و خروج و بازدید گردشگران و مسافرین از طرف آب انبار شماره یک انجام می‌شود و کماکان این شهر زیرزمینی در خدمت علاقه‌مندان و گردشگران است.

این عضو فرهنگی شورای اسلامی شهر نوش‌آباد گفت: این اتفاقات آن هم در این زمان قشنگ نیست. شایسته است هر چه سریع‌تر مشکل مرتفع شود زیرا این شهر تاریخی و قدیمی از بزرگ‌ترین شهرهای زیر زمینی دست کن دنیاست و به زمان ساسانیان باز می‌گردد و گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این بنا به شهر نوش‌آباد می‌آیند.

وی گفت: به همراه همکاران در شهرداری و دیگر ادارات شهر به دنبال رفاه حال مسافران و گردشگران هستیم. وظیفه همه است تا به رونق گردشگری کمک کنیم تا در این شرایط اقتصادی از این صنعت نهایت استفاده را داشته باشیم و با رونق گردشگری به توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و اجتماعی شهر کمک کنیم.

کد خبر : 86714 ساعت خبر : 1:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86714
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات