آن چه از نهضت آسفالت در خرم‌آباد به جا ماند

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: برخی خیابان‌های خرم‌آباد ما را یاد زمان جنگ هشت‌ساله می‌اندازند. زمانی که رسیدگی به زیبایی شهرها و آسایش شهروندان به دلیل مشکلات جنگ در اولویت نبود.

رانندگی در برخی از خیابان‌های شهر واقعا غذاب‌آور شده است. خیابان‌هایی پر از چاله ‌‌چوله و آسفالت تخریب‌شده.وضعیت خیابان‌ها چنان وخیم است که شلوغ‌ترین تعمیرکاران شهر، جلوبندی‌سازان هستند.

مرکز و حاشیه شهر هم تفاوتی ندارند و همه‌جای شهر اوضاع خراب خیابان‌ها وجود دارد. اگر جایی هم آسفالت می‌شود به‌دلیل پایین بودن کیفیت مصالح و اجرای نامناسب آن، پس از مدت کوتاهی دچار عوارض زیادی می‌شود.

جهاد و جهادگری بازیچه تبلیغات پوچ

در حالی که بسیاری از خیابان‌ها مدت‌هاست که روکش آسفالتشان عوض نشده است و مناطق زیادی از حاشیه شهر مانند برخی خیابان‌ها و کوچه‌های گلدشت، کوی ارتش و… هنوز خاکی هستند، صدای جهاد آسفالت شهرداری سابق خرم‌آباد گوش فلک را کر کرده است.

سال‌های گذشته و شهرداران گذشته هم از این واژه زیاد استفاده کرده‌اند. انقدر از این واژه استفاده شده است و در همل اتفاقی نیوفتاده است که دیگر کلمه جهاد و جهادگری انگار به شوخی تبدیل شده است.

جهاد و جهادگری واژه‌های مقدسی است که نباید بازیچه تبلیغات بشوند چون با جهاد واقعی می‌شود کارهای بزرگی انجام داد.

کمترین حق شهروندان خرم‌آبادی این است که در خیابان‌هایی با آسفالت مناسب و بدون چاله رانندگی کنند. دست کم همین یک حق مسلم را به آنها برآورده کنید چون با هیاهو پوچ و جهادهای نمایشی اتفاقی نخواهد افتاد.

پایان پیام

کد خبر : 88833 ساعت خبر : 6:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات