۱۵درصد دانشجویان چیزی نمی‌زنند

اگر با همین روش پیش برویم انتظار می‌رود چند سال آینده خبر اینگونه منتشر شود: «۱۵٪ دانشجویان چیزی نمی‌زنند.

پایگاه خبری گلونی، میلاد صفرخانی: چندی پیش اعلام شد که ۱۳٪ معتادین گل می‌زنند. حتی بیشتر از دیوید بکهام. همچنین گفتند ۱۵٪ دانشجویان نیز گلبازند.

البته که از نگاه مسئولین جای شکرش باقیست که آب بازی، مهمانی بازی و یا زبانم لال دکتربازی بازی نمی‌کنند. به هر حال تأثیر آنها به مراتب از گل مخرب‌تر است. حال بیایید ببینیم دلیل این اتفاق چیست.

معتادین که تکلیفشان مشخص است. گل نزنند علف میزنند نه تریاک نه حشیش نه شیشه نه کراک و الی ماشا ا… اما چرا دانشجویان؟

از نظر عوام، دانشجویان خیر سرشان تحصیل کرده‌اند و ارواح عمه‌ی محترمشان باید بدانند که این کارها جیز است. اما کافیست یک بار به خوابگاه‌های دانشجویی مراجعه کنید مخصوصا خوابگاه پسرانه. در بدو ورود در حیاط دو دانشجو مشاهده می‌شوند که در حال چرخاندن ذغال لیمو برای برقراری یک عدد دوسیب آلبالوی ناب هستند. کمی جلوتر دوستان دیگری نفری یک پاکت وینستون لایت در دست دارند که البته با توجه به نرخ دلار، فقط پاکت مربوط به وینستون بوده و محتوایش بهمن کوتاه است. «در خوابگاه به این مدل بهمن نام دیگری اطلاق می‌شود که در این مقال نمی‌گنجد».

تا همینجای خوابگاه هم برای نتیجه‌گیری بس است. وقتی قبح یک کار اشتباه از بین برود و ضدارزش‌ها ارزش ‌شوند و بزرگی شخص به تعداد حلقه‌های ساطع شده از وی در طی یک کام از ویپ گلد لوکسش باشد، دیگر اعتیاد به گل آنقدرها هم دور از انتظار نیست.

اما همه‌ی موضوع آن ۱۵٪ نیستند. نکته‌ی قابل تأمل آن ۸۵٪ مابقی هستند که البته همه‌ی این ۸۵ درصد پاک نیستند. عده‌ای در حالت چتی به سر می‌برند، عده‌ای نسخی پس می‌دهند و عده‌ی دیگر دارند چشم سوم خود را فعال کرده و رنگ‌های اطراف را باز می‌کنند. اگر با همین روش پیش برویم انتظار می‌رود چند سال آینده خبر اینگونه منتشر شود: «۱۵٪ دانشجویان چیزی نمی‌زنند».

چاره‌ی کار هم فقط ریشه‌یابی و بررسی دلیل گرایش به دنیای غیرواقعیست. البته مسئولین پیش‌قدم شده و این معضل را علت‌شناسی کرده‌اند و نتیجه آن این است که فعلا ام‌الفساد جامعه تلگرام است.

تلگرام در پارک‌ها بدور از دید مأموران به جوانان بنگ و گل و حشیش می‌فروشد. تلگرام بصورت قاچاق مواد وارد کشور می‌کند. اصلا خود شخص پاول دوروف گلخانه دارد. پس باید فیلتر شود. همین دلیل را می‌توان به نرخ دلار،گرانی مسکن،کیفیت پراید و عوارض بیست هزار تومانی جاده چالوس بست داد.

والا

پایان پیام

کد خبر : 90347 ساعت خبر : 1:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90347
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات