معرفی گونه‌‌ای کمیاب و در حال انقراض از خریداران کتاب

معرفی گونه‌‌ای کمیاب و در حال انقراض از خریداران کتاب

به گزارش پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: معرفی گونه‌‌ای کمیاب و در حال انقراض از خریداران کتاب، به نام “زنبیل به دستان”:

این گونه‌‌ی کمیاب که با تحقیقات گسترده‌ی ما فقط دو سه تایشان باقی مانده‌اند، در روزگاران نه‌چندان دور، قسمت اعظمی از جمعیت نمایشگاه کتاب را تشکیل می‌دادند.

اینان با ورود به نمایشگاه کتاب، لیستی بلند بالا در یک دست و دسته‌ی زنبیل چرخ‌دارشان را در دست دیگر می‌گرفتند و الهی به امید تو، پا در نمایشگاه می‌گذاشتند و حالا کتاب نخر کی بخر.

معرفی گونه‌‌ای کمیاب و در حال انقراض از خریداران کتاب

بعد از چند ساعت با لبخندی ملیح بر لب، لیست مچاله شده در یک دست و همان زنبیل، اما ایندفعه پر، در دست دیگر از نمایشگاه خارج می‌شدند.

طبق تحقیقات ما، گزارش شده یک سری شکارچیان زنبیل در سال‌های اخیر اقدام به شکار بی‌رویه‌ی این موجودات نازنین نموده‌اند.

شیوه‌ی شکارشان هم به این صورت بوده است که، در موبایل نامبرده پیغام‌هایی با عنوان خرید آنلاین با فلان‌قدر درصد تخفیف، می‌فرستادند، وقتی شکار در تله می‌افتاد زنبیل وی را برداشته و در مکانی نامعلوم منهدم می‌کردند. شکار هم که می‌دید از یک طرف زنبیلش را گم کرده و از طرف دیگر یک لقمه‌ی آماده جلوی رویش است، اغفال شده و دیگر پیِ زنبیلش نمی‌رفت.

اینطوری شد که این گونه‌ی مفید خریدار کتاب در خطر انقراض قرار گرفت.

جمعیت حمایت از زنبیلیان به تکاپو افتادند تا برنامه‌هایی را جهت ازدیاد این گونه‌ی نادر انجام دهند.

حالا می‌پرسید مثلا چه برنامه‌هایی؟

اولا بنده عضو این جمعیت نیستم و نمی‌دانم.

دوما عضوش بودم هم عقلم قد نمی‌داد چه باید کرد. چون هم خرید مجازی برای بعضی‌ها مفید و بدرد بخور است، هم زنبیل به دستان برای نمایشگاه کتاب.

سوما، اصلا شاید این نظریه کاملا پرت‌وپلا بوده و زنبیل به دستان همینجوری تصمیم گرفتند کتاب نخرند، شاید هم می‌خرند ولی دیگر زنبیل ندارند، مثلا کتاب را می‌گذارند در پلاستیک.

حالابه هر علتی فعلا نیستند، اگر دیدینشان سلام ما را بهشان برسانید.

پایان پیام

کد خبر : 90687 ساعت خبر : 4:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90687
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات