خروج ترامپ از برجام و تحلیل‌های تخصصی مردم

خروج ترامپ از برجام و تحلیل‌های تخصصی مردم

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: اگر فکر کرده‌اید بعدازاینکه خبر خروج ترامپ از برجام منتشر شد، مردم به سمت پمپ‌بنزین‌ها هجوم برده‌اند، اشتباه فکر کرده‌اید. چون دقیقاً در زمان انتشار این خبر، مردم در خانه‌هایشان نشسته و تخصصی‌ترین تحلیل‌ها را ارائه کردند. طوری که کارشناسان ماهر، پیش نظرات مردم، کم آورده و سکوت پیشه کرده‌اند.

خروج ترامپ از برجام و تحلیل‌های تخصصی مردم

تحلیل‌های همسایه ما از خروج ترامپ از برجام

به‌عنوان‌مثال، همسایه پایینی ما درحالی‌که ساعت ۲ بامداد بود، طوری داشت با تلفن حرف می‌زد که صدایش تا هفتاد کوچه آن‌طرف‌تر می‌رفت. او می‌گفت: «از اولم معلوم بود رفتنیه، مردِ موندن نبود با اون ریختش. کلّاً اعتقادی به برجام؛ برنامه جمع‌وجور انسان مدرن نداشت». تحلیل‌های وی، ثابت کرد که او در یک آن می‌تواند تعریف جدیدی از قواعد آپارتمان‌نشینی و قوانین امور بین‌الملل، ارائه دهد. تعریفی تخصصی، عمیق و تفکر برانگیز!

خروج ترامپ از برجام و تحلیل‌های تخصصی مردم

هر اتفاق، یک شایعه

همچنین چندین نفر از هم‌وطنان، منتظر شدند تا فیلترشکنشان وصل شود و بتوانند در تلگرام، شروع به پمپاژ ناامیدی کنند. طبق شواهدی که به دست ما رسید، عده‌ای هم بعد از خبر خروج ترامپ از برجام، چند شایعه تپل درست کردند و در حال منتشر کردن آن هستند. آن‌ها ثابت کردند که ایران، هم زلزله‌خیز است و هم شایعه‌خیز! آن‌ها توانستند شعار «هر اتفاق، یک شایعه» را عملی سازند.

می‌کشم رو قیمت‌ها

تعدادی از مردم هم می‌گویند قرار است از فردا گرانی شود و قیمت‌ها سر به فلک بکشد. البته این را از همسایه پایینی‌مان هم شنیدیم که تلفنی به آن طرف خط، می‌گفت «فردا حتماً دوبله، سوبله، بلکه‌ام چوبله، رو قیمتا می‌کشم. الکی که نیس. مگه ترامپ رحم کرد که من رحم کنم؟»

تحلیل‌های تخصصی را از زبان راننده تاکسی‌ها بشنوید

لازم به ذکر است که شما مخاطبان عزیز، می‌توانید باقی تحلیل‌های تخصصی را فردا از زبان راننده تاکسی‌ها بشنوید. قرار نیست که همه تحلیل‌های حرفه‌ای را کف دستتان بگذاریم که.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 91098 ساعت خبر : 4:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91098
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات