نقدی بر هفته نکوداشت خرم‌ آباد

پایگاه خبری گلونی، محمدپورخداداد: هفته نکوداشت خرم‌ آباد برگزار شد و در این هفته جشن‌ها و مراسم زیادی در سطح شهر برپا شد. شهروندان هم یک هفته پر از موسیقی و نمایش را پشت سرگذاشتند و در کل حال شهر در این چند روز خوب بود.

نفس برگزاری این هفته می‌تواند نام خرم‌ آباد و داشته‌های تاریخی و طبیعی آن را بیشتر مطرح کند و سبب آشنایی بیشتر مردم دیگر نقاط کشور با این شهر می‌شود که می‌تواند در رشد گردشگری آن کمک کند.

اکنون که چند روزی گذشته شاید بهتر بتوان در مورد آن حرف زد و تحقیق کرد که آیا این هفته توانسته برای آینده شهر سودمند باشد و یا فقط به برگزاری چند مراسم و آیین و کمی شور و حال بین مردم ختم شده است.

هرچه در خبرهای هفته نکوداشت خرم‌ آباد بگردیم، خبری از کارهای مهم و آینده‌نگر نمی‌بینیم.

هفته بدون آموزش

در این هفته چند کلاس آموزشی برای شهروندان و دست کم فعالان محیط‌ زیست و تورگردانان برگزار شد؟ آیا به شهروندان در مورد حقوق شهروندی و وظایف آنان در قبال شهر آموزشی داده شد؟

آیا یک تور گردشگری برای دیدن طبیعت اطراف شهر و آثار تاریخی داخل شهر گذاشته شد؟

هفته نکوداشت خرم‌ آباد با همه زحماتی که دست‌اندرکاران برای بهتر برگزارشدن آن کشیدند هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

این هفته باید یک کارگروه خبره و ثابت داشته‌باشد تا در طول سال با برگزاری جلساتی برای این هفته برنامه‌ریزی کنند. نباید این فرصت به‌وجود آمده فقط به چند مراسم سخنرانی و اجرای زنده موسیقی ختم شود.

هفته نکوداشت خرم‌ آباد می‌تواند سرآغاز تحولی بنیادین برای این شهر باشد به شرط اینکه فقط از همه مردم و از همه تفکرها برای پیشبرد کارها استفاده شود و همه امور به چند نفر ثابت محدود نشود.

پایان پیام

کد خبر : 91996 ساعت خبر : 6:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات