پرویز پرستویی دعوت روحانی را قبول نکرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پرویز پرستویی با انتشار یادداشتی، دعوت رئیس جمهور برای شرکت در مراسم افطاری را نپذیرفت. پرویز پرستویی با انتشار تصویر دعوت نامه دفتر ریاست جمهوری در حساب اینستاگرام ضمن تشکر از آقای روحانی نوشت در این مراسم شرکت نمی‌کند.

متن یادداشت پرویز پرستویی

جناب آقاى رییس جمهور

سلام. ضمن سپاس از دعوت حضرتعالى به عرض می‌رساند که با توجه به شرایط بد اقتصادى و روحى مردم کشورمان باور این حقیر بر این استوار است که چنین گردهم‌آیى‌هایى که مستلزم صرف هزینه‌هاى زیاد است (و تعدادشان هم کم نیست) شاید حداقل از نگاه بنده و تعدادى از همکارانم چندان ضرورى نباشد.

نیک می‌دانم که هدف شما از این مهمانى افطار شنیدن حرف‌ها و بیان مشکلات جامعه هنرى از زبان آنهاست. اما تجربه چند سال اخیر نشان داده که شما حتى بیش از ما به این مشکلات واقفید و آنها را به بهانه‌هاى مختلف بیان می‌دارید.

اما ظاهرا ما باید فقط دلخوش باشیم که شما در کنار ما هستید و این مشکلات را می‌دانید و می‌گویید. چرا که ظاهرا شما هم دنبال گوش شنوایى هستید که مشکلات را حل کند و از این نظر دقیقا مانند مایید.

درخواست‌هاى ما و سایر اقشار مردم این‌روزها چندان تفاوتى با هم ندارد. همه در یک کشتى هستیم و چشم امید به شجاعت و عمل‌گرایى ناخدا بسته‌ایم. باشد که به صخره ناامیدى برنخوریم که سخت‌ترین صخره ها است.

در پایان اضافه می‌کنیم که شاید اگر شما رییس جمهور نبودید اکنون همین امکان براى ابراز نظر نیز فیلتر شده بود و همین کوچک هم نتیجه راى به شماست. اینها را درک می‌کنیم و ممنونیم اما شما هم ما را درک کنید.

یا على

برخی دیگر از هنرمندان از جمله احسان کرمی، مهناز افشار، آناهیتا همتی، فلور نظری، پرستو گلستانی و… نیز با انتشار یادداشت‌هایی اعلام کردند در این مراسم شرکت نمی‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 92941 ساعت خبر : 1:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات