ارتقای شغلی در اداره با جام جهانی فوتبال

ارتقای شغلی در اداره با جام جهانی فوتبال

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: جام جهانی فوتبال یک فرصت استثنایی برای تحول در زندگی است. فرصتی که هر چهارسال یکبار به سراغ شما می‌آید. آمارهای ما که مو لای نمودارهایش نمی‌رود، نشان می‌دهد، بخش مهمی از جابه‌جایی مدیران اداره در هفته‌های اولیه پس از جام جهانی رخ می‌دهد.

ارتقای شغلی در اداره با جام جهانی فوتبال

همیشه یکی از روش‌های ارتقای شغلی، جلب توجه مدیران بالادستی است و از آنجا که ضوابط بر روابط (شما بخوانید روابط بر ضوابط) ارجحیت دارد، شما نیز ناچار به ورود به قلب مدیر خود هستید. در این دوران، ابتدا باید حساب مدیر خود در شبکه‌های اجتماعی را به طور کامل بررسی کرده و تیم محبوب او را شناسایی کنید. سپس از خودتان یک طرفدار دوآتشه یا سه آتشه( هرچه بیشتر، بهتر) بسازید. نکته مهم که نباید فراموش کنید گستره تحقیقات شماست. با توجه به ساختار نانوشته اداری در ایران، که هر فرد حداقل سه رئیس دارد، شما باید تا سه مدیر بالایی خود در چارت سازمانی شرکت را بررسی کنید.

اگر هر کدام از مدیران بالایی، طرفدار یک تیم باشند چه کنم؟

در این مواقع سعی کنید تا از ترکیب رنگ لباس یا پرچم همه تیم‌ها استفاده کنید و در صحبت‌های خود با هر مدیر، همان رنگ را به رخ بکشید. علاوه بر این برای جلوگیری از راز خود، به همه مدیران بگویید:«اگر فلانی بداند من طرفدار این تیم هستم، با من برخورد می‌کند».

اگر مدیر اداره من فوتبالی نباشد چه کنم؟

اگر مدیر شما جملاتی مثل «من طرفدار تیم ملی کشور هستم»، «من فوتبالی نیستم»، «من از فوتبال چیزی سردرنمی آورم» را به زبان می‌آورد، باید به مدیر بالایی او نگاه کنید. مدیر شما دقیقا طرفدار تیمی است که ۱۸۰ درجه با تیم مدیرش، اختلاف دارد. او آنقدر طرفدار متعصبی است که حتی حاضر به حمایت زبانی تیم مدیرش، برای پست و مقام نشده است.

پست مدیریت جدید را پیشاپیش به شما تبریک می‌گوییم.

پایان پیام

کد خبر : 94284 ساعت خبر : 2:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94284
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات