کنسرت خیریه در خرم آباد برگزار می‌شود

کنسرت خیریه گروه موسیقی آوای فاخته به خوانندگی رهام خورشیدوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این کنسرت که درصدی از درآمد آن برای کمک به کودکان هموفیلی اختصاص می‌یابد، جمعه ۱تیرماه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در تالار شهید آوینی مجموعه ارشاد خرم آباد برگزار می‌شود.

این کنسرت خیریه در حالی برگزار می‌شود که مدتی است کنسرت‌های موسیقی سنتی و لری که در شعرهای لرستان برگزار می‌شود اغلب با استقبال کمی مواجه می‌شوند.

مهمترین دلیل خالی ماندن سالن‌های این نوع کنسرت‌ها تبلیغات بیش از اندازه و فرصت‌های بیش از ظرفیتی است که انجمن موسیقی و مسئولان ارشاد لرستان برای موسیقی‌ پاپ در نظر می‌گیرند.

تبلیغاتی که اغلب عوام‌فریبانه هستند و در تغییر ذائقه علاقه‌مندان به موسیقی بسیار موثر بوده‌اند. نکته تاسف‌آور این است که برخی از این کنسرت‌ها بدون پشتوانه هنری و فقط جهت درآمدزایی برگزار می‌شوند.

آهنگ‌های درجه چندم و بی‌محتوا، مدت‌هاست که جای موسیقی ناب لری و ملی ما را در سالن‌های شهرهای خرم آباد گرفته‌اند.

اکنون که انجمن موسیقی استان و اداره کل ارشاد اسلامی لرستان مصرانه بر مواضع خود پافشاری می‌کنند و تغییری در این روند ویرانگر نمی‌دهند، وظیفه علاقه‌مندان به موسیقی و همه شهروندان است که خود آستین بالا بزنند و با حضور بیشتر در کنسرت‌های موسیقی لری و ملی، هم روح و جان خود را جلا بدهند و هم از نابودی گروه‌های موسیقی این دیار جلوگیری کنند.

کنسرت گروه موسیقی آوای فاخته می‌تواند شروع خوبی برای این کار باشد. صدای دلنواز رهام خورشیدوند و علاوه بر آن نیت خیر پشت این کنسرت، باید بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی را به سالن ارشاد بکشاند.

پایان پیام

کد خبر : 94585 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94585
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات