تأثیر جام جهانی بر تخمه

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: قبول کنید در این ایام جام‌جهانی و بازی‌های فوتبال از هرچیزی برای خریدن می‌توان اجتناب کرد الا تنقلاتی نظیر تخمه، چیپس و پفک و این خوراکی‌هایی که لذت فوتبال دیدن را صد چندان می‌کنند.

پس از آن‌جایی که فعلا داغ‌ترین بازار روز مربوط به تخمه می‌باشد بترسید و آگاه باشید که اصلا دور از انتظار نخواهد بود اگر به زودی قیمت هر کیلو دو برابر شود.

البته ناگفته نماند همین تخمه‌ها در مغازه‌های مختلف شهر در این ایام با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.

یعنی ما یک چنین ملتی هستیم. حتی اگر نبض بازار به دست یک کالایی چون تخمه باشد می‌توانیم با آن بازار اقتصاد کشور را زیر و رو کنیم. منظورم آن تتمه اقتصاد کشور است.

متخصصین محترم تخمه نمی‌دانم این همه آپشن را برای این سرگرمی پر سر و صدا یک شبه از کجا پیدا کرده‌اند.

جنس مخصوص

اصلا یک مدل قرار است برای بازی ایران مقابل اسپانیا به بازار بیاید که اگر کل ملت هم صدا با هم آن‌ را بشکنند تیم اسپانیا طلسم شده و دست کم ۷ گل می‌خورد! تعجب نکنید. این جام، جام شگفتی‌هاست.

قبول دارید ما در مورد فروش کالاهای‌مان گاهی بی‌انصاف می‌شویم؟ آخر یکی نیست بگوید این تخمه همان تخمه است، اتفاقا سر و شکلش هم عوض نشده. پس چرا در این ایام با این تفاوت قیمت به فروش می‌رسد.

به هرحال شما هم اگر از همان‌هایی هستید که تا دلار گران می‌شود به صرافی می‌روید حالا به فکر خریدن تخمه باشید و فروشش در روز پیش از فینال جام جهانی. شک نکنید اگر با این روال به ارج تخمه اضافه شود شما بدون قرعه‌کشی و پیش‌بینی و این سوسول بازی‌ها با سود پول‌هایتان صاحب یک دستگاه ۲۰۶ می‌شوید. از همان‌ها که قول داده‌ایم نخریمشان!

خدا را چه دیدید اصلا شاید واحد پول‌مان هم شد تخمه. درست از که خیلی اسم زینتی به حساب نمی‌آید و بعضی‌ها دوستش ندارند ولی خب مهم ارزش آن است.

پایان پیام

کد خبر : 95082 ساعت خبر : 11:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95082
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات