فوتبال دیدن در پارک‌ها باعث چشمک زدن می‌شود

شما خودتان ختم روزگارید و می‌دانید که مملکت ما هرچه می‌کشد از همین چشمک زدن می‌کشد.

پایگاه خبری گُلوَتی، محسن فراهانی: شهردار مشهد گفت: حتماً در پخش‌ نشدن بازی‌های فوتبال در پارک‌ها مصلحتی بوده است.

پس از ایراد این سخنان توسط شهردار محترم مشهد، جمعی از کارشناسان و محققان دست به دست هم دادند تا ببینند واقعاً در پخش نشدن فوتبال در پارک‌ها چه مصلحتی می‌تواند وجود داشته باشد. آن‌ها پس از تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، با نتایج اعجاب‌آوری روبه‌رو شدند که در زیر برخی از آن‌ها را می‌خوانید.

۱- پخش نشدن فوتبال در پارک‌ها باعث می‌شود باغ‌بان‌ها کمتر دست به بیل شوند و از عبارت «هوی بی[…]، نرو تو چمن‌ها» استفاده کنند.

۲- پخش نشدن فوتبال در پارک‌ها باعث می‌شود چاه فاضلاب دستشویی‌ پارک‌ها کمتر بگیرد، دشنام‌ها و الفاظ بی‌تربیتی کمتری روی در آن‌ها نوشته شود و از همه مهم‌تر استهلاک آفتابه‌ها زیاد نمی‌شود. که این مصلحت به تنهایی ما را بس است.

۳- پخش نشدن فوتبال در پارک‌ها باعث می‌شود مردم در خانه فوتبال ببینند و هیچ خانه‌ای خالی نماند. دیگر خودتان ختم روزگارید و می‌دانید خانه‌ی خالی چه تبعات بدی به همراه دارد. سرقت و آتش‌سوزی و این موارد را عرض می‌کنیم.

۴- پخش نشدن فوتبال در پارک‌ها باعث می‌شود، مردم در پارک‌ها جمع نشوند. وقتی مردم در پارک‌ها جمع نشوند، کسی به کسی چشمک نمی‌زند. شما خودتان ختم روزگارید و می‌دانید که مملکت ما هرچه می‌کشد از همین چشمک می‌کشد.

این‌ موارد تنها بخشی از مصلحت‌هایی است که محققان و پژوهشگران بدان دست یافته‌اند. مابقی را نه می‌توان نوشت، نه می‌توان گفت.
پایان پیام.

کد خبر : 95125 ساعت خبر : 4:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95125
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات