شش نوع پاسخ درباره هک شدن سایت وزارت صنعت و معدن

‏رئیس سازمان بازرسی ایران می‌گوید: متاسفانه سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هک و حدود ۵ هزار خودرو مدل بالا و گران قیمت وارد کشور شد که از این تعداد حدود ۴ هزار خودرو ترخیص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرک است.
پایگاه خبری گُلوَتی، محسن فراهانی: این خبر از آن خبرها بود که هم تأییدش آبروریزی بود و هم تکذیبش. یعنی اگر سایت وزارت صنعت و معدن واقعاً هک شده باشد، برای همچین تشکیلاتی خوب نیست. اگر هم هک نشده باشد و ۴ هزار خودروی لوکس غیرقانونی وارد بازار شده باشد که دیگر بدتر.
حالا ما می‌خواهیم پاسخ‌هایی را پیشنهاد کنیم که مقام مسئول بتواند در این مواقع به رسانه‌ها بگوید و هم آبروی مجموعه را بخرد و هم پایه‌های میز خود را محکم‌تر کند.
البته در این مورد به نحو احسن رسیدگی شد و مقامات مسئول به تمام شبهات پاسخ دادند. اما ما گفتیم شاید یک مسئولی بخواهد بر خلاف تمامی مسئولان از پاسخ‌های گمراه‌کننده و زیرآبی استفاده کند. البته می‌دانیم که چنین مسئولی هرگز در کشور ما وجود ندارد؛ اصلاً  ما مرض داریم. شما با این کارها چه‌کار دارید؟ پاسخ‌ها را بخوانید، شاید روزی به کارتان آمد.

پاسخ‌ها

۱- پاسخ قاطع:
هیچ سایتی هک نشده. هیچ خودرویی وارد نشده. هیچ اتفاقی نیفتاده. هیچ خبری نبوده. همه‌چی تحت کنترله. اون چهارتا چیز هم که تحت کنترل نیست، حبابه.
۲- پاسخ کوبنده:
کی گفته سایت هک شده؟ کدوم […]ی همچین […]ی زده؟ شما به من نشونش بدید تا بدم […]. الآن هم تا سه می‌شمارم همه‌تون برید وگرنه می‌زنم […].
۳- پاسخ پرسشی:
واقعاً هک شده؟ واقعاً وارد شده؟ یعنی شما باور می‌کنید؟ یعنی می‌خوایید توانایی مسئولین رو ببرید زیر سئوال؟ یعنی الان دارید شورش می‌کنید؟ اقدام علیه ما؟ اقدامات تروریستی؟
۴- پاسخ نامفهوم:
بله خب همون‌طور که مستحضر هستید نمی‌شه گفت سایت‌های تابعه باید تحت پروتکل سازمان مربوطه با در نظر گرفتن انشعابات فراوان از مرکز به طور مستقل در راستای توسعه و گسترش یک هدف واحد بدون منبع و مرجع و با وجود مشکلات صنعت در عصر حاضر بود. اگر سئوال دیگه‌ای دارید من در خدمت‌تون هستم.
۵- پاسخ مدبرانه
ما در حال بررسی صحت و سقم موضوع هستیم ولی چیزی که مشخصه اینه که هیچ مشکلی نیست.
۶- پاسخ مرسوم:
ها؟ چی‌شده؟
پایان پیام

کد خبر : 95152 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95152
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات