محکومیت واحد صنعتی آلاینده به کاشت ۴۰۰ اصله درخت در شهر ضیاءآباد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خبر داد: محکومیت واحد صنعتی آلاینده به کاشت ۴۰۰ اصله درخت در شهر ضیاءآباد توسط دادگاه عمومی.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: یک واحد صنعتی آلاینده که پسماندهای تولیدی خود را در محل‌های غیر مجاز تخلیه کرده بود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان و رای دادگاه عمومی بخش ضیاء آباد به جرم تهید علیه بهداشت عمومی محکوم به کاشت ۴۰۰ اصله درخت در یکی از بلوارهای شهر ضیاء آباد شهرستان تاکستان شد.

سیاوش غیاثوند افزود: بر اساس حکم صادر شده واحد صنعتی آلاینده محکوم به کاشت ۴۰۰ اصله نهال در فصل درختکاری و دو سال آبیاری و نگهداری درختان شده است. همچنین درختکاری باید با همکاری شهرداری ضیاءآباد و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان انجام شود.

غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان بیان کرد: پیش از این نیز یک واحد صنعتی آلاینده با رای دادگاه محکوم به کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت و سه سال نگهداری در امتداد جاده ضیاء آباد به تاکستان و ورودی شهرک صنعتی حیدریه و شده بود.

پایان پیام

کد خبر : 95732 ساعت خبر : 11:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95732
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات