افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی واحد صنعتی در شهرستان تاکستان

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی واحد صنعتی در شهرستان تاکستان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خبر از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی واحد صنعتی در شهرستان تاکستان داد.

به گزارش پایگاه خبری گلُوَنی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی شرکت بسا پارس صنعت افتتاح شد که این شرکت ۷۰ نفر نیروی انسانی شاغل دارد و در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارد.

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی واحد صنعتی در شهرستان تاکستان

صرفه جویی در مصرف

سیاوش غیاثوند افزود: پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز شرکت استفاده می‌شود و این امر به صرفه‌جویی در مصرف آب و توسعه فضای سبز کمک می‌کند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: با افتتاح این تصفیه‌خانه، آب مصرفی پس از تصفیه مجدد به چرخه‌ مصرف بازگشته که همین امر نیز باعث کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از آن می‌شود.

درباره شرکت پسا پارس صنعت

شرکت بسا پارس صنعت با تکیه بر دانش طراحی موتور که حاصل از تجربیات گرانبهای طراحی و مدیریت پروژه موتور ملی و همچنین تجربیات ارزشمند تولید قطعات پیچیده موتوری می باشد، در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردید. شرکت با پیروی از خط مشی ساخت داخل نمودن قطعات و مجموعه های مرتبط با قوای محرکه که دارای تکنولوژی و دانش فنی می باشند، فعالیت های خود را دنبال کرده است. اتکا به دانش مهندسی ایجاد شده در کارشناسان و تجربه ۱۵ سال طراحی و توسعه موتورهای احتراق داخلی و توانمندیهای ساخت در داخل کشور مهمترین خمیرمایه شکل گیری شرکت بسا پارس صنعت بوده است.

پایان پیام

کد خبر : 95916 ساعت خبر : 11:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95916
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات