فروزان در جشنواره Diversity لس آنجلس

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد دربخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره Diversity لس آنجلس حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هدف جشنواره Diversity نمایش فرهنگ‌های مختلف از طریق فیلمسازان مستقل و ارائه داستان‌های متنوع آنها از سرزمین‌های متفاوت بدون قضاوت و انعکاس نامطلوب و بدون کلیشه‌های معمول است.

فیلم کوتاه «فروزان» داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند. او سعی می‌کند از خانواده‌اش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

تمرکز جشنواره در این دوره بر فیلم‌های خانوادگی، افراد کم توان و تنوع فرهنگی و قومی سرزمین‌های مختلف و با شعار الهام بخشیدن، پذیرفتن و قدرت دادن است و در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ژوئیه برابر با ۴ تا ۶ مرداد در لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «فروزان» که در انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد) تولید شده است، پیش از این جایزه بهترین «طراحی صدا» جشنواره مستقل ملبورن استرالیا، دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی جشنواره مستقل لس آنجلس، جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره آستوریا نیویورک و تندیس بهترین فیلم کوتاه جشنواره «فرسکو» ارمنستان را دریافت کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 96597 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96597
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات