۱۲ واحد صنعتی آلاینده در آبیک اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند

۱۲ واحد صنعتی آلاینده در آبیک اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: با انجام بازدید و پایش از واحدهای دارای پتانسیل آلایندگی در حوزه شهرستان، در ماه جاری ۱۲مورد اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین محمد ایران نژاد با تایید خبر فوق اظهار کرد: طبق بازدیدهای کارشناسی و بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل عدم توجه بعضی از واحدها به مدیریت زیست محیطی واحد خود و در راستای حفظ و سالم‌سازی معضلات زیست محیطی واحدهای آلوده‌کننده محیط زیست ۱۲ فقره اخطاریه به واحد های تولیدی، صنعتی و خدماتی و معدنی آلاینده محیط زیست صادر شد.

۱۲ واحد صنعتی آلاینده در آبیک اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند

ایران نژاد افزود: طبق قوانین حفاظت و بهسازی محیط‌زیست واحدهای آلاینده ملزم به رعایت استانداردهای محیط زیست هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در پایان گفت: این اداره با انجام بازدیدهای شبانه روزی و کنترل مستمر فعالیت واحدهای تولیدی و خدماتی، نقش موثری در کاهش آلودگی هوا و محیط زیست شهرستان ایفا کرده است.

آبیِک شهری در بخش مرکزی شهرستان آبیک استان قزوین ایران است.

آبیک شهری صنعتی و مهاجرنشین است و اقوام این شهر را می‌توان از فارس، آذری، تات، لر و گیلک نام برد.

از صنایع معروف آن کارخانه سیمان آبیک و کارخانه اکسیژن طاها است. عملیات اجرایی شهر صنعتی آبیک نیز در سال ۱۳۸۵ خورشیدی آغاز شده‌است.

محله‌های تازه‌ساز شهر آبیک عبارت‌اند از شهرک خرم، شهرک قدس، کوی فرهنگیان، محله اداره برق و محله سپاه، شهرک بعثت، کوی سازمانی آمادگاه اصلی و عمومی آبیک(مسکن مهر).

آبیک شهری است زلزله‌خیز که در مسیر توسعه آتی مترو کرج – تهران قرار دارد. بزرگ‌راه تهران به قزوین و خط راه‌آهن تهران به تبریز نیز از کنار آبیک می‌گذرد.

پایان پیام

کد خبر : 96904 ساعت خبر : 11:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96904
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات