عیسی کلانتری چگونه جهان را به هم ریخت

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:  عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست گفت: وضعیت آب در کشور از آن چه گفته می‌شود، بسیار بدتر است.

کمتر از ۵۰ سال آینده آب ایران تمام می‌شود. آب از حد نیاز ما کمتر است اما نفت بیشتر از حد نیاز ماست.

واکنش دکل‌ها به عیسی کلانتری

بعد از این اظهارنظر مسئولانه جمعی از دکل‌های پارس‌جنوبی به سمت حوزه نفتی قطر رفتن تا شرایط پناهندگی تو اونجا رو بررسی کنن. بعضی‌هاشون هم در چشم بهم زدنی غیب شدن طوری که دیوید کاپرفیلد تو پی‌وی بهشون گفت: داداش این تکنیک رو ندید ۲۵۰ هزار یوروی جهانگیری ازت می‌خرم.

در کنفرانس مطبوعاتی چه گذشت

تعدادی از دکل‌ها هم در یک جراحی زیبایی اضافاتشون رو برداشتن و در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردن، ما منبع آب هستیم، از این به‌بعد هر کی دکل نفت صدامون کنه جیغ می‌کشیم، اما چند تا دکل همین‌جوری با صلابت به فعالیت‌هاشون ادامه دادن و وقتی خبرنگارمون ازشون پرسید نمی‌ترسین گفتن: از چی بترسیم، ما نفت سفیدیم، فکر می‌کنن آبیم، کاری‌مون ندارن.

واکنش بازارهای خارجی

در پی این اظهارنظر بهای هر بشکه نفت دریای برنت شمال دو واحد سقوط کرد و شاخص بازار بورس شانگ‌های دو واحد بالا رفت و چینی‌ها برای کشف فرمول آب پلاستیکی و نفت آبکی راهی کشورمون شدن. همچنین اجلاس اپک تا اطلاع‌ثانوی کنسل شد و عربستان به طرفدارنش گفت: به من بگین بلوف زده، من طاقتش رو دارم و ترامپ در کمپ دیوید با نتانیاهو دیدار کرد و گفت: حالا چی توئیت کنم؟!

پول نفت رسید

در پی اظهارنظر عیسی کلانتری موجی از شادی سراسر کشور رو برداشت و مردم گفتند که از این به‌بعد پول نفت به سر سفرهامون میاد البته با دلار ۹۶۰۰ تومنی و پارچ پارچ نفت می‌خوریم به جای آب. دو مرکز سولاریم و نفت درمانی در الهیه، زعفرانیه کلید خورد و چهارتا اینفلوئنسر خسته اینستاگرامی گزارشاتشون از یک روز خوب نفتی رو در فضای مجازی منتشر کردن.

پایان باز یک اظهارنظر

تب بی‌آبی جنوب کشور در حال قطع شدن بود که وزیر نفت در پی‌وی رئیس سازمان محیط‌زیست نوشت: داداش رو همون تراریخته‌ها تمرکز کن. همین‌جوری هم دو تا بابک‌ زنجانی زاپاس داریم، تو دیگه بهونه دستشون نده! اما به‌خودش که اومد دید بلاک اند ریپورت شده!

پایان پیام

کد خبر : 98453 ساعت خبر : 11:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98453
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات