پزشکیان بازار موتور را به هم ریخت

با تمام این اتفاقات، آقای پزشکیان هنوز سکوت کرده است. اینکه ایشان بگوید منظورشان کدام موتور است و جهانی را از نگرانی درآورد خوب است.

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: مسئولان همیشه الگوی مردمند و هرکاری کنند مردم یاد می‌گیرند. مثلا زمانی که ببینند یک مسئول، چه کاپشنی می‌پوشد، مردم هم به سراغ آن کاپشن می‌روند.

یا اگر متوجه شوند مسئولشان از کجا خرید می‌کند، آنها هم به همان مغازه سر می‌زنند. الگو بودن از مسئولی به مسئولی دیگر، دست به دست می‌شود تا اینکه امروز نوبت به آقای پزشکیان رسید. ایشان هم که از قبل منتظر این روز بود، با جمله‌ای الگو و هدف بعدی را تعیین کرد:«دختر و داماد من با موتور به اداره می‌روند و برمی‌گردند».

پس از این سخنان، ابتدا قیمت موتور خواست افزایش یابد. اما هنوز یک مشکل پابرجا بود. چه موتوری؟ اصلا موتور به عنوان یک وسیله نقلیه، یا وسیله‌ای در کیف و همیشه همراه.

کدام موتور آقای پزشکیان

شایعات لحظه به لحظه گسترش یافت. برخی از موتور جت و هواپیما نام بردند و برخی هم برداشتشان موتور برق بود.

بنابراین به جای آنکه افزایش قیمت فقط شامل یک نوع موتور شود، به جان همه موتورها افتاد. هر وسیله‌ای که موتور داشته باشد، ادعای کاربرد توسط خانواده آقای پزشکیان را کرد.

تاثیرات این موتور، در کمتر از ده ساعت مرزها را درنوردید. قیمت موتور کشتی در شرق آسیا، رکورد زد. کارناوال های موتورسوار در شهرهای مختلف جهان به خیابان‌ها ریختند تا به دیگران فخر بفروشند.

با تمام این اتفاقات، آقای پزشکیان هنوز سکوت کرده است. اینکه ایشان بگوید منظورشان کدام موتور است و جهانی را از نگرانی درآورد خوب است.

اما مهم‌تر از آن باید پرسید موتور سوار شدن نشانه نیست؟ نشانه ساده زیستی؟

پایان پیام

کد خبر : 98601 ساعت خبر : 11:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98601
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات