آیت بی‌ غم خلاق است

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: آیت بی‌ غم کمدین خلاق و باهوشی است. شما در هر سطح از آگاهی درباره طنز و کتگوری‌هایش باشید، می توانید از اجرای او لذت ببرید. اجرای دیشبش لایه به لایه بود و غافلگیری در همه لایه‌های آن وجود داشت.

ردپای تلقین نولان در اجرا

شوخی با آدم‌هایی که در اطرافش بودن یا هستن و شناسایی آنها به ما با نمای بیرونی که آیت می‌بیند از جذابیت‌های اجرای او بود.

شباهت عجیب اجرایش با فیلم تلقین، ساخته کریستوفر نولان این بار تماشاگران خاص و عامش را با هم غافلگیر کرد.

نشانه شناسی‌ و استفاده از نماد فرفره برای اینکه باور کنیم این یک خواب است یا یک لایه ذهنی یا یک بیدار ابدی یا در حال انتقال به یک جهان موازی دیگر است، هوشمندانه و به‌عمد انتخاب شده بود تا مرزگذاری سبک کمدی و اجرای او بیشتر به چشم بباید.

رضایت مخاطب خاص و عام

اجرای دیشب آیت بی‌غم هر دو نوع تماشاگران را راضی کرد، محرمانه نویسی و شوخی با اجراکنندگان خنداننده شو تماشاگران عادی را راضی می‌کرد و هنری‌ها از سمبل گذاری‌ها درون مایه اثر لذت می‌بردند و این هنر آیت بی‌غم است که توجه به هر دو گروه هدف در اجرای خود را در نظر گرفته است.

او کمدین دغدغه مندی است

آیت بی غم جدا از استیج خندوانه می‌تواند یک کمدین دغدغه مند باقی بماند و استیج‌های بزرگ‌تری را فتح کند. در شروع کارش نگران استفاده از شوخی‌های صفحه اینستاگرامی‌ش در اجرا و به کار بردن شوخی‌های علمی بنا بر حرفه‌اش بودم اما آیت بی‌غم این آسیب‌شناسی را قبلاً انجام داده بود و سبک جدیدی از خودش را برای مخاطبین دست اول خندوانه که پیشینه ذهنی از او نداشتند ارائه داد.

یک قدم کوچک تا رهاسازی فاصله دارد

جنس شوخی‌هایش عجیب و تیزهوشانه است، تنها شاید لازم باشد روی راکوردها و تیپ سازی و زبان بدنش بیشتر کار کند و فرصت خنده را به مخاطب بدهد. او یک قدم مورچه‌ای با رهاسازی کامل خودش در اجرا فقط فاصله دارد.

پایان پیام

کد خبر : 98632 ساعت خبر : 8:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98632
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خب هم مدرسه ای بود تو تیزهوشان (سمپاد) تو لار

همون ترکیبِ «نشانه گذاری» را به جای «سمبل گذاری» استفاده کنید بهتره.