فک و فامیل مسئولان کجایند؟

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: چند روزی است که یکی از خبرگزاری‌ها، کمپین فرزندت کجاست را درباره مسئولان راه انداخته است.

برخی از آنها هم به این کمپین پیوسته‌اند و پاسخ داده‌اند. سرعت پیوستن هم آنقدر بالاست که بزودی تعدادش از انگشتان یک دست فراتر می‌رود.

این کمپین تا اینجا به خیر گذشته و خدا رو شکر نشان داده است که تمامی شایعات درباره حضور فرزندان در خارج، از همان خارج تغذیه می‌شد. ژ

وگرنه همه فرزندان(فرقی ندارد مسئولان قدیمی یا مسئولان جدید) در خانه کنار پدر و مادر خودشان هستند.

البته بعضی‌ها قبل از این کمپین پیش‌دستی کرده بودند و اطلاعات بیشتری هم به رسانه‌ها داده بودند.

مثل اینکه با چه وسیله‌ای به سر کار می‌روند و برمی‌گردند. پیش بینی می‌شود نتایج با همین درصدها پیش برود. یعنی صد در صد فرزندان مسئولان در ایران زندگی می‌کنند، همگی شغل خصوصی دارند و صددرصدشان ساده زیستند. بدیهی است درباره آن‌هایی که جواب نمی‌دهند نمی‌توان قضاوت کرد.

ژن واقعا خوب

یکی از ویژگی‌های این ژن‌های خوب این است که همگی آنها رتبه‌های برتر کنکور کسب کرده‌اند.

یعنی همه فرزندان تحصیل کرده دانشگاه‌های مهم ایران هستند که برای ادامه تحصیل (چون برخی از رشته‌ها در ایران نیست) یا برای کارهای پژوهشی به خارج رفتند. البته نقش دامادها و عروس‌ها را هم نباید نادیده گرفت، که در اینجا فرزند مسئول نقشی ندارد.

مهم این است که هیچ مسئولی، فرزندی ندارد که حتی به خاطر استرس، کنکورش را خراب کند. رتبه یک رقمی توی خون فرزندان مسئولان است.

بقیه کجان؟

در نگاه اول به نظر می‌رسد کمپین فرزندت کجاست کفایت نکند و باید به طور همزمان سوالاتی مثل برادرت کجاست؟ پسر برادرت کجاست؟ فرزند باجناغت کجاست؟ نوه عموی بابات کجاست؟ و غیره را هم مطرح کرد. اما وقتی عمیق‌تر نگاه کنی متوجه می‌شوید این سوال تکراری است. چون مسئولان همه با یکدیگر فامیلند. پس وقتی می‌پرسید فرزندت کجاست، فرزند همه مسئولان از همه جناح‌ها و گروه‌ها را شامل می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 98709 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات