محسن چاوشی برای انتشار آلبوم ابراهیم مهاجرت می‌کند؟

آلبوم ابراهیم در این روزها پرحاشیه‌ترین آلبوم این روزهای جامعه موسیقی ماست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از کش و قوس‌های فراوان و تهدید محسن چاوشی مبنی بر انتشار آلبوم در فضای مجازی و جوابیه مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حالا محسن چاوشی با انتشار یک دقیقه از این آلبوم در فضای مجازی در آستانه عملی‌کردن وعده خود است.

ابوالفضل صادقی‌نژاد گفته بود اگر ۹۰ ماه هم این موضوع از سوی موسسه تولیدکننده آلبوم راکد بماند، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی به این آلبوم نمی دهد زیرا پرونده هنوز به طور کامل تایید نشده است.

شرکت متقاضی برای کسب مجوز آلبوم «ابراهیم»، پنج مرداد ۹۶ درخواستش را به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال کرد. این درخواست به شورای شعر دفتر موسیقی رفت و ۱۶ مرداد همان سال بررسی شد.

پس از بررسی شورای شعر، دو قطعه از این آلبوم هفت قطعه‌ ای تأیید شد و پنج قطعه اصلاحیه خورد. پس از این که اصلاحیه به شرکت متقاضی ارسال شد، تا این لحظه هیچ پاسخی از این شرکت به دست ما نرسیده است.

اصلاحیه ممکن است یک کلمه یا یک غلط املایی باشد. منظور از اصلاحیه، رد کردن آن پنج قطعه نیست. البته ریز اصلاحیه‌ها، در دستم نیست؛ اما آن چه مشخص و قطعی است، این است که دفتر موسیقی آلبوم را به کلی رد نکرده است.

انتشار در فضای مجازی

محسن چاوشی با به اشتراک گذاشتن کلیپی دیگر از آلبوم ابراهیم به هوادارانش وعده داد به زودی آلبوم منتشر خواهد شد.از طرفی دیگر محسن چاوشی با گذاشتن کامنتی زیر پست یکی از ذوستانش به شایعه مهاجرت خود نیز دامن زد.

در زیر این پست که درباره مهاجرت است محسن چاوشی نوشته:

«وقتی خونت کوچیک شد عوضش کن،وقتی محلت خستت کرد عوضش کن، وقتی شهر، کشورت خفه‌ات کرد عوضش کن»

محسن چاوشی
محسن چاوشی

باید منتظر ماند و دید که آیا محسن چاوشی درباره اصلاحیه‌ها کوتاه می‌آید یا اینکه دفتر موسیقی با دادن مجوز به این خواننده مطرح و محبوب جلوی مهاجرت یکی دیگر از نخبه‌های جامعه موسیقی را خواهد گرفت.

گفتنی است محسن چاوشی در این یک دهه به صورت قانونی آلبوم‌ هایش وارد بازار موسیقی کرده است اما پنج سال قبل از آن هم با انتشار قطعاتش در فضای مجازی توانسته بود مخاطبان زیادی را به دست آورد.

حال باید مخاطبان او برای انتشار قانونی این آلبوم منتظر باشند تا بینند آلبوم ابراهیم آیا محسن چاوشی را مجدداً به یک خواننده‌ی زیرزمینی تبدیل می‌کند یا خیر؟

پایان پیام

کد خبر : 98710 ساعت خبر : 10:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98710
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات