چه کسانی در مک دونالد به صف شدند؟

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: شرکت مک دونالد تصمیم گرفته است با هدیه دادن کارت طلایی به برخی از مشتریان به آنها امکان بدهد تا بتوانند به صورت مادام العمر، غذای رایگان بخورند.

بعد از این اتفاق بسیاری از آمریکایی‌ها به سایت این شرکت هجوم بردند تا ثبت نام کنند.

احتمالا در بین ثبت نام کنندگان گروه‌های مختلفی حضور دارند که طبق حدسیات ما چنین است:

دسته اول این گروه اصلا نمی‌دانند مک دونالد، خوردنی است یا پوشیدنی. همین که قرار است به صورت رایگان به آنها یک چیزی برسد برای ثبت نام کردن کافیست.

دسته دوم گروهی هستند که می‌دانند مک دونالد چیست. اما در عمر خودشان لب به غذاهای بیرون از خانه نمی‌زنند. هم علاقه ندارند و هم به مزاجشان نمی‌سازد. اما ترجیح دادند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و چون مک دونالد آمریکایی است این را وظیفه خود می‌دانند.

دسته سوم گروهی هستند که اصلا گیاه‌خوارند و از مخالفان غذاهای مک دونالد، تشریف دارند. این گروه با هدف اینکه کارت را بگیرند و به این شرکت صدمه بزنند، ثبت نام کرده‌اند. آنها در این شرایط احساس تکلیف کردند و می‌خواهند از خوردن این غذاهای بد و مضر توسط افراد دیگر جلوگیری کنند.

دیگران هم هستند

دسته چهارم کسانی هستند که از نظر مالی می‌توانند با بودجه دولتی مک دونالد را بخرند و با یک دهم قیمت، به بخش خصوصی واگذار کنند. این گروه هدف از این کار را کمک به چرخه اقتصادی می‌داند و معتقد است تعداد افراد ثبت نام کننده برای مک دونالد می‌تواند قیمت خرید را افزایش دهد.

دسته پنجم افرادی هستند که هزینه خورد و خوراک و بریز و بپاششان هر روز به اندازه یک شعبه مک دونالد است. این افراد نیازی به غذای رایگان ندارند، اما چون احساس می‌کنند سهمشان را باید از سفره مک دونالد بگیرند، بنابراین حتما ثبت نام می‌کنند. این گروه شانس زیادی برای برنده شدن دارند.

دسته ششم آنهایی هستند که در هفته یا ماه چند باری از مک دونالد استفاده می‌کنند و حال خواسته‌اند شانس خودشان را امتحان کنند. بعید است از این گروه کسی برنده شود.

پایان پیام

کد خبر : 98783 ساعت خبر : 11:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98783
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات