خنداننده شو اتفاقا جای گریه کردن وحید رحیمیان است

چنین برنامه‌ای اتفاقا کیفیت را پس می‌زند. خنداننده شو اتفاقا جای گریه کردن وحید رحیمیان است. یعنی آیت بی غم را پس می‌زند و رحیمیان را با اشک‌هایش نگه می‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، برخی عقیده دارند که وحید رحیمیان به دلیل گریه‌هایش از آیت بی غم پیش افتاد و به نیمه نهایی خنداننده شو رسید.

مربی‌های این مسابقه و مجری آن بارها از مخاطبان خواسته‌اند که بدون در نظر گرفتن احساسات رای بدهند اما آن چه که مسلم است این است که مخاطبان به اشک رحیمیان رای داده‌اند و البته این اتفاق بدیهی است.

سرگرمی و رسانه

اصولا خنداننده شو و برنامه‌هایی نظیر آن برای سرگرمی ساخته می‌شوند. اتفاقا وقتی که وحید رحیمیان استندآپ خود را نیمه‌کاره رها کرد برای اولین بار یک اتفاق مهم در خنداننده شو افتاد.

وحید رحیمیان با فراموش کردن متن، خنداننده شو را به اوج برد. باعث شد رقابت داغ بشود و مخاطبان بیشتری این برنامه را ببینند و رای بدهند.

خنداننده شو یک برنامه تفریحی و سرگرمی است و نیاز دارد که حاشیه‌ داغ داشته باشد تا مخاطبان همچنان پای این برنامه بمانند.

در مسابقات استعدادیابی در سراسر جهان این اتفاق می‌افتد و کسانی چون رحیمیان که اشک‌شان دم‌ مشک‌شان است و زود گریه می‌کننند و احساساتی می‌شوند بسیار مناسب هستند برای چنین برنامه‌‌هایی.

گریه کردن وحید رحیمیان

پس نباید از مخاطبان خواست که بر اساس احساس رای ندهند. اتفاقا خنداننده شو جایی است که باید بر اساس احساس رای داد.

این برنامه یک مسابقه جدی نیست که بخواهد مرزهای استندآپ کمدی را جا به جا کند. خنداننده شو یک برنامه تفریحی و سرگرمی است.

چنین برنامه‌ای اتفاقا کیفیت را پس می‌زند. خنداننده شو اتفاقا جای گریه کردن وحید رحیمیان است. یعنی آیت بی غم را پس می‌زند و رحیمیان را با اشک‌هایش نگه می‌دارد.

همه جا اشک رای می‌آورد

فراموش نکنید مخاطب در سراسر جهان در برابر اشک و گریه تسلیم می‌شود. بدیهی است که مخاطبان میان کسی که استندآپش را درست اجرا می‌کند و کسی که خراب می‌کند و به گریه می‌افتد دومی را انتخاب می‌کنند.

در The X Factor و America’s got talent هم چنین است و مردم بیشتر تابع احساس و حاشیه رای می‌دهند تا کیفیت.

بی غم باید راه خودش را برود

آیت بی غم باید بداند که خنداننده شو برای او تمام شده و اتفاقا خوب است که زودتر کنار رفت تا بر کار خود تمرکز کند.

بی غم می‌تواند یک اتفاق در استندآپ کمدی رقم بزند. اگر مسیر را درست ادامه بدهد در آینده از او بیشتر خواهیم شنید و اشک‌های رحیمیان را از یاد خواهیم برد.

پایان پیام

کد خبر : 99097 ساعت خبر : 9:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99097
اشتراک در نظرات
اطلاع از
7 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

وحید اگه فقط بایسته و هیچی نگه آدم خنده اش میگیره ، پر از نمکه این بچه ، و رای مردم هم از روی احساس نبود و کاملا منطقی بود، آینده درخشانی وحید داره ،

احسنت آقا حسین لایک داری حرف دلمو زدی حرفهات حرف نداشت

وحید بانمکه
آینده درخشانی داره مطمعنم
خدا کنه خنداننده شو باعث شه صعود کنه به قله های موفقیت چون مثل اینکه گذشته خوبی نواشته

ما به کسی که مارو خندوند رای دادیم.
نه کسی که اجراش قوی بود خنده نداشت.
ما هییت داوری فیلم فجر نیستیم که به اجرا رای بدیم.
اسم برنامه خنداننده شو هست. نه اجرا کننده شو.
اجرای آیت خوب بود اما خنده دار نبود.
اما وحید با وجود خراب کردن اجراش خیلی با نمک تر و خنده دار تر بود.
به جرات میگم اگه رای های احساسی وحید رو حذف کنید باز هم وحید میبره.
من خودم به شخصه از روی احساس رای ندادم و به خاطر اجرای وحید بهش رای دادم.
پسسسسسسس
خواهشششششا
نظر خودتونو به عنوان واقعیت و حقیقت محض به خورد مردم ندید.
نظر شما فقط و فقط نظر شخصی شماست همین و بس.
وحید به خاطر اجراش رای آورد نه گریه هاش.
آیت هم به خاطر اجراش حذف شد نه گریه های وحید.

چه اجباری داری استعداد وحید رو نا دیده بگیری من به شخصه به احساس اعتقادی ندارم متن آیت یه خواب آشفته بی نمک بود اجرای خوب و بی نظیرش هم مرهون زحماتش تو زمینه تئاتر بوده والسلام وحید جیم کری ایرانه یعنی بازی میمیک و زبان بدن و حالا حالا جای پیشرفت داره فقط اعتماد به نفسش رو باید تقویت کنه

لطفا گیر ندین به احساسات مردم اگه رای اورد به خاطر خودش بود چون خوبه چون با نمکه چون دوسش دارن مردم هفته قبلش دوم شده بود تو ارا اتفاقا وقتی خراب کرد گریه نکرد خندید گفت عیب نداره ولی وقتی اشکان حرف زد گریه کرد چون خود اشکان هم احساساتی شد اونوقت ایت ایت میکنید چی داشت یه مارمولک عوضی که یه متن اماده رو بهش دادن حفظ کرد نه ایده داد نه متن نوشت من دارم میمیرم که چرا کسی نگفت که چرا ۱۴ دقیقه اجرا کرد و قط ع نکردن الانم دندون پزشکه نونش تو روغنه مردم رو تیغ میزنه اومده هم یه جوری حرف میزنه یعنی من باسوادم یکی باید بهش بگه اقای باسود سواد شعور نمیاره تو اگه شعور داشتی به برگتر خودت احترام میزاشتی بعد هرکی هم بهش چیزی میگن گیر میده به رشیدی گفتن بازیگر میشی گیر داد بازیگری دوست دارم به این ایت گفتن تیاتر خوب بازی میکنی گفت میخوام برم تیاتر بازی کنم مگه طویلست هرکی هر جا دلش خواست سرشو میندازه میره.

نه خیر اینطورنیست اینکه وحید رای اورد به خاطر اجرای آیت بود که اکثر مردم نمی پسندیدن و به نظر من وحید با هرکدوم از خنداننده های دیگه می افتاد به جز بب غم و همین اتفاقا می افتاد وحید حذف بود