پالت دوباره در تهران به روی صحنه می‌رود

گروه پالت در روزهای سوم، چهارم و پنجم خردادماه در تالار وحدت تهران به‌روی صحنه می‌رود. این گروه پیش‌تر هم در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت به اجرای زنده پرداخت که بلیت‌های آن برنامه در پی استقبال کم‌نظیر هواداران گروه در مدت کمتر از دو ساعت به‌فروش رفت.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی گروه پالت، بعد از رونمایی «شهر من بخند!»، آلبوم جدید این گروه، در عمارت مسعودیه تهران در حضور جمعیت انبوه هواداران پالت و اجرای زنده چند قطعه از گروه در‌‌ همان برنامه، و پس از استقبال غیرمنتظره از دو شب اجرای پالت در میانه اردیبهشت ماه در تالار وحدت، تهیه‌کننده و اعضای گروه بر آن شدند تا کنسرت‌های دیگری در تهران ترتیب دهند.

در این کنسرت‌ها اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده می‌ه‌مان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت خواهند داشت.

گروه پالت که در سال ۱۳۸۹ تشکیل شد، در خرداد ۱۳۹۱ اولین اجرای زنده‌اش را در مجموعهٔ گالری «محسن» برگزار کرد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. به دنبال این اجرا، اعضای گروه فعالیت خود را جدی‌تر دنبال کردند تا در ‌‌نهایت در آبان‌‌ همان سال اولین اجرای رسمی گروه در برج آزادی روی صحنه رفت و آلبوم «آقای بنفش» نیز در اسفند سال‌‌ همان سال به بازار عرضه شد. استقبال بیش از حد انتظاری که از «آقای بنفش» به‌عمل آمد، موجب محبوبیت بیشتر این گروه و برگزاری کنسرت‌های متعدد آن‌ها در شهرهای دیگر ایران و چند شهر اروپایی شد.

فضای متفاوت نسبت به آلبوم قبل

اعضای پالت در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداختند. آلبومی که «شهر من بخند» نام گرفت و در تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگش را در استودیو اَبی‌رود، یکی از معتبر‌ترین استودیوهای جهان، به پایان رساند تا در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شود.

این آلبوم نیز، با اینکه فضای متفاوتی نسبت به آلبوم اول گروه دارد، تا به اینجای کار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. به این ترتیب که به‌غیر از حضور پرشور هواداران گروه در مراسم رونمایی، ویدیوکلیپی که از یکی از آهنگ‌های جدید آن‌ها با عنوان «سال تا سال» تولید شده، بیش از چندصد هزار بار دیده شد و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب کنسرت پیش روی این گروه در تالار وحدت می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که در نزدیک‌ترین زمان ممکن نسبت به دو اجرای اخیرمان در تهران و آیین رونمایی آلبوم جدید، توانستیم از تالار وحدت وقت بگیریم تا دوباره بتوانیم در کنار دوست‌ها و مخاطب‌های پالت باشیم. اجرای تهران به‌خصوص از این نظر برای ما مهم است که همانطور که در مراسم رونمایی گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دوباره در کنار هوادارنمان در این شهر باشیم که ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»

کنسرت گروه پالت در ساعت ۲۱: ۳۰ روزهای ۳ و ۴ و ۵ خردادماه برگزار خواهد شد و بلیت آن از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۹ اردیببهشت از طریق سامانه‌های پیشنهاد (www. peeshnahad. com) عرضه خواهد شد.

پایام پیام

کد خبر : 789 ساعت خبر : 9:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=789
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات