پالت در صدر پرفروش‌ها

آلبوم جدید گروه موسیقی پالت با عنوان «شهر من بخند» با گذشت یک هفته از انتشار خود توانست در لیست پرفروش‌ترین آلبوم‌ها صدرنشین شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی پالت پرفروش‌ترین آلبوم‌های شهرکتاب تیراژه تاکنون به این ترتیب بوده‌اند:

۱- آلبوم شهر من بخند اثر گروه پالت

۲- آلبوم کماکان به خوانندگی مهدی ساکی

۳- آلبوم مستور و مست به خوانندگی همایون شجریان

۴- آلبوم دشت جنون به خوانندگی علی زندوکیلی

۵- آلبوم روزن رفته اثر ناصر منتظری

آلبوم «شهر من بخند» دومین آلبوم گروه موسیقی پالت است که اعضای گروه و عوامل تولیدش معتقدند فضایی متفاوت نسبت به آلبوم پیشین دارد و به سبک اصلی گروه نزدیک‌تر شده است. هفته‌ی گذشته مراسم رونمایی این آلبوم با حضور بیش از هزارو پانصد طرفدار پالتی برگزار شد. استقبالی که در نوع خود کم‌نظیر و صحبتش چند روز بعد هم نقل محافل جوانانه بود. «آقای بنفش» نخستین آلبوم این گروه بود که مدت زیادی در لیست محبوب‌ترین آلبوم‌های فروشگاه‌های موسیقی قرار داشت. قطعه «سال تا سال» یکی از قطعات آلبوم جدید پالتی‌هاست که بچه‌های گروه، موزیک ویدیوی آن را در روزهای آخر سال ۹۳ به طرفداران‌شان عیدی دادند. موزیک ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی بیش از هشتصدهزار بار مورد بازدید قرار گرفته و تا مدت‌ها از پربازدیدترین کلیپ‌های سایت «موسیقی ما» شناخته می‌شد.

پایان پیام

آلبوم موسیقی

آلبوم موسیقی مجموعه‌ای از قطعه‌های موسیقی بر روی صفحه گرامافون، نوار کاست، سی‌دی یا پخش دیجیتالی است.

واژه آلبوم ابتدا به کتابی گفته می‌شده است که برای جمع‌آوری و نگهداری اقلام متفرقه همچون عکس، تمبر پستی، بریده روزنامه به کار می‌رود. این عبارت بعدها برای مجموعه‌ای از قطعات موسیقی بر روی گرامافون، نوار کاست، سی‌دی یا پخش دیجیتالی نیز کاربرد پیدا کرد.

آلبوم استودیویی، مجموعه‌ای از ترانه‌هایی است که به وسیلهٔ یک هنرمند در استودیو تهیه شده باشد.

این نوع آلبوم، معمولاً شامل اجراهای زنده یا بازترکیب‌ها نیستند، و اگر باشند آن ترانه‌ها قسمت عمدهٔ آلبوم را تشکیل نمی‌دهند و معمولاً با واژهٔ ترانهٔ اضافی شناخته می‌شوند.

کد خبر : 949 ساعت خبر : 10:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=949
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات