گلونی

انتقاد رئیس هیئت فوتبال لرستان از روند رفع نقص ورزشگاه تختی

SONY DSC

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبر آنلاین، حیدر بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از روند کند رفع نقض ورزشگاه تختی خرم‌آباد با توجه به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان و ناظران فدراسیون فوتبال،انتقاد کرد.

وی گفت:در حالی کمتر از ۷روز دیگر به قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی نمانده است ولی همچنان ایرادات ورزشگاه تختی خرم‌آباد حل نشده ودر صورت عدم تایید ورزشگاه تختی خرم‌آباد عواقب آن بر عهده اداه کل ورزش وجوانان لرستان بوده و آن اداره کل باید پاسخگوی هوادارن پرشور فوتبال لرستان در صورت عدم میزبانی در خرم‌آباد باشد.

بهاروند مهمترین مشکلات ورزشگاه تختی خرم‌آباد را عدم تکمیل سالن کنفرانس وجایگاه خبرنگاران عنوان نمود و خواستار رفع آن تا مهلت قانونی فدراسیون شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عدم مکاتبه هیات فوتبال لرستان برای رفع این نواقض از سوی اداره کل ورزش وجوانان را رد کرد وگفت: حدود ۲۰ روز از مکاتبه ما با اداره کل ورزش وجوانان می‌گذرد ولی همچنان ایرادات این ورزشگاه پابرجاست.

پایان پیام انتقاد رئیس هیئت فوتبال لُرستان از روند رفع نقص ورزشگاه تختی

در مورد ورزشگاه تختی خرم‌آباد بیشتر بدانید

ورزشگاه تختی خرم‌آباد تنها ورزشگاه شهر خرم‌آباد و بزرگترین ورزشگاه استان لرستان است. همزمان با حضور تیم گهر شهرستان دورود در لیگ برتر این ورزشگاه مجهز به صندلی، نیمکت مربیان و نورپردازی مناسب جهت برگزاری مسابقات در شب شد و از تیم گهر دعوت بعمل آمد که با وجود تماشاگران خرم‌آبادی بازی‌هایش را در این ورزشگاه برگزار کند که متأسفانه با مخالفت این تیم دورودی بازی‌ها در دورود برگزار شد و در همان سال به لیگ ۱ سقوط پیدا کرد و نتوانست از این فرصت استفاده کند. طی بازسازی که در سال ۱۳۹۱ صورت گرفت امکاناتی مانند اسکوربورد، دو هزار صندلی سکوی تماشاگران، فنس‌کشی دور زمین و سیستم روشنایی به این ورزشگاه اضافه شد. این ورزشگاه دارای پیست تارتانو زمین تنیس است.

 

خروج از نسخه موبایل