گلونی

بسته‌های تابستانی نشر چشمه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به مناسبت فرا رسیدن تابستان نشرچشمه برای دوستداران و علاقه‌مندان، بسته‌های تابستانی با تخفیف ویژه و یک هدیه‌ی ضمیمه در نظر گرفته است.

محتوا و قیمت هر یک از این بسته‌ها، در پروفایل مخصوص آن توضیح داده شده و خریداران می‌توانند قبل از خرید به تعداد کتاب ها، نوع، قالب و قیمت آن بدون در نظر گرفتن تخفیف توجه کنند.

فروش این بسته‌های تابستانی از یکشنبه ۷ تیرماه آغاز شده و به مدت یک هفته در سایت این نشر ادامه دارد.

پایان پیام

در مورد نشر چشمه

نشر چشمه مؤسسات انتشاراتی در ایران که عمده فعالیتش در زمینه ادبیات است.
انتشارات چشمه فعالیت خود را برای انتشار کتاب از سال ۱۳۶۴ شروع کرد. مدیر این انتشارات سیّد حسن کیائیان موسوی است. این انتشارات در خرداد ۱۳۹۱ از سوی وزارت ارشاد لغو مجوز شد. و در زمان دولت یازدهم فعالیتش را از سر گرفت. انتشارات چشمه از زمان تأسیس در حوزه‌های مختلف هنر و ادبیات مانند داستان، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه، سینما، تحقیقات ادبی، متون کهن، فلسفه، علوم اجتماعی، اسطوره و تاریخ فعالیت کرده‌است.

کتابی که معاونت وزارت ارشاد دلیل لغو پروانهٔ نشر چشمه عنوان کرده‌است، نمایشنامهٔ «روز حسین» نوشتهٔ محمد رحمانیان است که سومین نمایش‌نامه از یک سه‌گانه می‌باشد. دو نمایش‌نامهٔ اول و دومِ این سه‌گانه به نام‌های «پل» و «اسب‌ها» پیش‌تر بر صحنه اجرا شده و حتی برندهٔ جایزهٔ برخی از جشنواره‌های مذهبی شده بود. طرح اولیهٔ نمایش‌نامهٔ سوم (روز حسین) را مسئولان بخش تئاتر تأیید کرده بودند اما برای اجرا به مشکل برخورده بود. به همین دلیل خود نویسنده از نشر چشمه درخواست کرده بود که از انتشار کتاب انصراف دهد و نشر چشمه همان زمان (سال ۱۳۸۹) از ادارهٔ کتاب خواستار عودت اثر به ناشر شده و پروندهٔ کتاب بسته شده بود.

حسن کیائیان مدیریت نشر چشمه، پس از آن با انتشار توضیحاتی گفت در مدت سی سال فعالیت این انتشارات، «حتی یک صفحه کتاب بدون مجوز منتشر نکرده‌است» و با رد ادعای بهمن دری دربارهٔ عرضه کتابی ضد امام حسین، «سوء تفاهم پیش آمده» را ناشی از عدم دریافت پیام اثر دانسته و اصلی‌ترین مشکل ممیزی در وزارت ارشاد را «ساختاری» و «معلول بضاعت ادبی بررسان» دانسته بود.

خروج از نسخه موبایل