گلونی

داریوش نظری: نمی‌­توانیم جلوی دوست داشتن مردم را بگیریم

داریوش نظری در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری گلونی درباره کنسرتی که قرار است در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیرماه در خرم‌آباد برگزار شود گفت:

 کنسرت برای جاویدنام، شهردار سابق خرم‌آباد علی‌محمد ساکی است. من همیشه هدفی در زندگی داشته و دارم و معتقدم باید به یاد بزرگان و افرادی که برای لرستان قدمی برداشته‌­اند باشیم. هدف از این برنامه هم صرفا این شخص یزرگوار است. در جلسه­‌ای که برای این برنامه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم وقتی سوال کردند که چرا آقای ساکی گفتم که نمی‌­توانیم جلوی دوست داشتن مردم را بگیریم. انسان‌های خوب در ذهن مردم می­‌ماند و دوست‌شان دارند. و من هم تا هستم از بزرگان­‌مان تجلیل خواهم کرد.

اما کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد، یک بخش موسیقی سنتی است و بعد هم خواندن لری، لکی و بختیاری است. سه شب کنسرت است که اگر روز جمعه عید سعید فطر باشد از همان شب اجرا را شروع خواهیم کرد. موسیقی که می­‌خواهیم اجرا ­کنیم این بار رقص دوپا و سه‌پا نیست. البته که این سبک موسیقی قابل احترام است اما موسیقی که برای این کنسرت انتخاب کرده‌­ایم بیشتر در دستگاه شور و ماهور است. که تمام سازهای ایرانی هم در این کنسرت هست و ۱۲ نفر اعضای کنسرت داریم. موسیقی در حد توانایی خودمان است و امیدواریم بتوانیم که حق مطلب را ادا کنیم.

داریوش نظری همچنین از زمان ارائه آلبوم «مرگ تفنگ» به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

پایان پیام

در مورد ساکی

زنده‌یاد ساکی در طول دوران پربار و درخشان خدمت خود به فکر اندوختن مال و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی نبود. وی در گزارشی تحت عنوان « هفت سال خدمت در شهر خرم آباد» با سربلندی و شجاعت بسیار اعلام می کند: «اگر روزی بمیرم برای من و فرزندانم این افتخار بسنده است که دیناری مدیون افراد و بیت المال نبوده ام».

خروج از نسخه موبایل