گلونی

دیدار رییس جمهور با اهالی ورزش به مناسبت جشن هسته‌ای

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از برنا، عصر ۲۸ ماه مبارک رمضان اهالی ورزش در دیداری صمیمانه به میهمانی رییس جمهوری رفتند تا هم توافق هسته‌ای را جشن بگیرند و هم با دکتر روحانی همکلام شوند.

اهالی ورزش رکورد دیدار با رییس جمهوری را شکستند و برای ششمین بار میهمان رییس جمهوری و وزارت ورزش و جوانان شدند.اینبار برنامه، دیدار هم مصادف بود با ماه مبارک رمضان و هم همزمان شد با جشن توافق هسته‌ای، به همین دلیل هم هرکس پشت تریبون رفت از پیروزی بزرگ دولت در عرصه دیپلماسی گفت و از دولت تشکر کرد.

این دیدار حاشیه‌های جذابی داشت که خواندنش بعد از چند روز به حلاوت این ایام می‌افزاید:

*از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه ورود ورزشکاران، قهرمانان، مدیران ، مربیان و جمعی از فعالان رسانه‌ای  ورزش کشور به سالن اجلاس آغاز شد.

*برخلاف سال‌های نه چندان دور همه آنهایی که به این مراسم دعوت بودند کارت به دست وارد سالن می‌شدند و با راهنمایی تشریفات ریاست جمهوری و مسوولان وزارت ورزش و جوانان در محل‌های تعیین کننده می‌نشستند.

* بازار دیده بوسی و احوالپرسی‌های صمیمانه در این ضیافت داغ بود و تا قبل از حضور رییس جمهوری گعده‌های چند نفره توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب می‌کرد.

* رییس جمهوری ساعت ۱۹:۴۵ به همراه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهوری(که صبح همان روز از مذاکرات هسته‌ای بازگشته بود)  وارد سالن شد، ورود وی باعث شد صدای تشویق حاضران سالن را تا حد انفجار ببرد.

*پس از پخش سرود ملی و تلاوت قرآن، پولادگر و محمدیان پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن تقدیر از توافق هسته‌ای،مشکلات ورزش کشور و دستاوردهای صورت گرفته را تبیین کردند.

*وزیر ورزش و جوانان نیز سخنران بعدی بود، وی در سخنان کوتاهی از رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته‌ای تجلیل کرد و حمایت جامعه ورزش از این توافق را به اطلاع رییس جمهوری رساند. حاضران در سالن با تشویق ممتد صحبت‌های محمود گودرزی را تایید کردند.

*ساعت ۲۰:۳۰ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پشت تریبون قرار گرفت، حضور او باعث شد حاضران ۵دقیقه ایستاده، برای رییس جمهوری کف بزنند.

*سخنان روحانی که تشبیه دیپلماسی با مسابقات ورزشی بود با تشویق‌های مداوم حاضران همراه شد و چندبار سخنان روحانی به دلیل استقبال حاضران از اظهارات وی قطع شد.

*روحانی در بخشی از سخنانش گفت:” شما قهرمانان از مسابقات ورزشی جام می‌آورید و قهرمانان دیپلماسی برجام آوردند” این سخنان به شدت مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

*همزمان به اذان مغرب و عشا قهرمانان حاضر در سالن نماز را به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی اقامه کردند.

* هنگام صرف افطار ورزشکاران و قهرمانان یک به یک به میز رییس جمهوری می‌رفتند و ضمن تبریک و تشکر بابت توافق هسته‌ای با روحانی عکس یادگاری می‌گرفتند.

*نصراله سجادی،معاون وزیر ورزش و جوانان نیز از علی دایی برای دیدار با رییس جمهوری دعوت کرد، کاپیتان سابق تیم ملی به کنار روحانی رفت و با او دیده بوسی کرد و چند ثانیه گفتگو کرد.سپس به کنار محمود گودرزی رفت و پس از چند ثانیه خوش و بش دو طرف همدیگر را در بغل گرفت و روبوسی کردند.

*محمد مایلی کهن نیز که در میز افطاری کنار علی دایی نشسته بود پس از وی به دیدار رییس جمهوری رفت و با بوسیدن پیشانی رییس جمهوری از وی تشکر کرد.وی که به قول خودش احمدی نژادی‌ترین عضو جامعه ورزش کشور است از روحانی بابت تحول در ورزش و توافق هسته‌ای تقدیر کرد. مایلی کهن به دلیل کسالت، لنگ لنگان حرکت می‌کرد.

*عادل فردوسی‌پور نیز به میز رییس جمهوری رفت و با وی دیدار کرد.روحانی چند مزاح با فردوسی پور کرد که باعث شد فضای میز رییس جمهوری شاداب شود.فردوسی‌پور هم از رییس جمهوری به خاطر اقدامات دولت تدبیر و امید تشکر کرد.وی سپس با وزیر ورزش و جوانان نیز گپ کوتاهی زد و از وی تشکر کرد.

*پرویز مظلومی نیز چند ثانیه به دیدار رییس جمهوری رفت و با او گفتگو کرد.صمد نیکخواه بهرامی،کاپیتان تیم ملی بسکتبال نیز جزو نفراتی بود که با رییس جمهوری دارد کرد.

* البته بانوان ورزشکار نیز در این ضیافت از دیدار رییس جمهوری بی‌بهره نشدند.آنها هم یک به یک به دیدار رییس جمهوری رفتند و با وی گفتگو کردند.

*حجت الاسلام حسن روحانی ساعت ۲۱:۴۵ سالن محل افطاری را در میان بدرقه صمیمی ورزشکاران ترک کرد تا این شب بیادماندنی و باشکوه به پایان برسد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل