گلونی

میزبانی مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از برنا معاون تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۲۹ تیرماه، لرستان- خرم آباد میزبان مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی خردسالان و نونهالان شد.

دکتر فرید بهرامی معاون تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان گفت: این مسابقات با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات در تاریخ ۲۹ تیرماه تا ۳ مرداد ماه، به مدت ۶ روز در دو رده سنی نونهالان و خردسالان و در دورشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

بهرامی افزود: مسابقات در سالن مسابقات سرلشکر خلبان شهید غلامرضا چاغروند برگزار خواهدشد که فضای فوق حرفه‌ای و از دوربین‌های دیجیتالی z3 و صفحه نمایش دیجیتالی نصب شده درسالن به ابعاد ۳۰ متر و نور پردازی جهت نمایش ۶ تشک کشتی، فضا را بطور حرفه‌ای نمایش خواهد داد.

بهرامی اظهار داشت: مسابقات با همت و همکاری دو سازمان آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و طبق تصمیمات هردو نهاد دولتی، مبنی برسلامت ورزشکاران از احداث آشپزخانه‌ای زیرنظر هر دو اداره کل، کلیه سرویس‌های غذاخوری را بصورت کاملا بهداشتی و سالم ، ارائه می‌دهند.

وی در پایان تشریح کرد: از همه عموم مردم و علاقه‌مند به ورزش و همچنین مسولین ادارات خواستار شد که جهت تقویت روحیه ورزشکاران و دست اندرکاران این مسابقه ، شرکت نمایند.

گفتنی است این مسابقات با مساعدت اداره کل ورزش وجوانان لرستان،مدیریت تربت بدنی وتندرستی آموزش وپرورش لرستان وهیات کشتی استان برگزار می‌شود.

پایان پیام

در مورد تربیت بدنی

آموزش فیزیکی یا تربیت بدنی، به دوره‌های آموزشی اطلاق می‌شود، که مربوط به آمادگی جسمانی بدن انسان می‌باشد. این آموزش‌ها اغلب در دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه انجام می‌شود. آموزش فیزیکی شامل کسب و پردازش مهارت‌های حرکتی، توسعه و نگهداری آمادگی جسمانی برای تندرستی و سلامت، فراگیری و اعمال مهارت‌های حرکتی و کسب دانش دربارهٔ فعالیت‌های جسمانی می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل