حراج دکورهای «عشق تعطیل نیست»

 

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از بانی فیلم ، دکورهای «عشق تعطیل نیست» به دلیل عدم پرداخت اجاره به شهرک سینمایی غزالی واگذار خواهد شد.
به گزارش «بانی فیلم»، مجموعه پرحاشیه «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ که این روزها وضع ادامه تولیدش نامشخص است، شنیده می شود گرفتار حاشیه‌ای دیگر شده است. گویا دکورهای این مجموعه به دلیل عدم پرداخت اجاره ماهیانه به شهرک سینمایی غزالی واگذار شده است. سازندگان این مجموعه از زمان متوقف شدن تولید از پرداخت اجاره ماهیانه به شهرک سینمایی غزالی خودداری کرده اند و حال، بعد از گذشت چندین ماه از آن تاریخ، مسوولان شهرک به تهیه کنندگان این سریال اعلام کرده اند میزان اجاره عقب مانده به حدی اضافه شده که آنها می توانند دکور ۲۸۰۰ متری مجموعه را به ازای اجاره عقب مانده تصاحب و احتمالا آن را به گروه دیگری واگذار کنند و یا اجاره دهند. این شایعه در حالی رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد که طی تماس خبرنگار «بانی فیلم» با بیرنگ، وی نیز اعلام کرد که تولید ادامه قسمت های مجموعه همچنان بلاتکلیف است و حتی این احتمال وجود دارد که مدت زمان این تأخیر بیشتر از مقطع پیش بینی شده باشد. گویا سازندگان بعد از این اتفاق در حال رایزنی و مذاکره با مدیران شهرک غزالی هستند تا بتوانند این مشکل را به شکلی دیگر برطرف کنند تا مانع از رخ دادن این اتفاق و از دست دادن دکورها شوند. با این حال در صورت عدم توافق دو طرف، می توان پیش بینی کرد پرونده ساخت «عشق تعطیل نیست» برای همیشه بسته شده و در صورت ادامه ساخت نیز سریال به سبکی دیگر و در دکور متفاوتی به غیر از لوکیشن اول مقابل دوربین برود. ضمن اینکه گویا هنوز عوامل و بازیگران نیز بخش هایی از دستمزد خود را دریافت نکرده اند و همین مسئله باعث به وجود آمدن کدورت هایی بین آنان شده است.

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، شهرام حقیقت دوست، علیرضا خمسه، مهرانه مهین ترابی، بهنوش بختیاری، زانیار خسروی، حدیث میرامینی و… بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

بیرنگ همراه با محمدرضا شهبازی تهیه کنندگی این سریال را برعهده داشته اند.

پایان پیام

کد خبر : 2036 ساعت خبر : 10:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2036
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات