سخنان امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های عید سعید فطر

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا نماینده ولی‎فقیه در لرستان گفت: حرکت به‎سوی استکبارستیزی، جهان به سمت صلح و آرامش حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام سیداحمدمیرعمادی در خطبه‎های نماز عید سعید فطر، افزود: روحیه استکبارستیزی ملت ایران در ۳۶ سال‎گذشته موجب موفقیت‎های بسیاری شده و از این‎رو این روحیه باید به یک فرهنگ جهانی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: دنیا باید به سمت استکبارستیزی حرکت کند چراکه با ترویج این مهم در دنیا، جهان به سمت صلح، آرامش، ثبات و امنیت حرکت خواهد کرد.

امام جمعه خرم‎آباد تصریح کرد: رسیدن به توافق و جمع‎بندی مذاکرات از نمونه‎های بارز مقاومت ملت ایران در مقابل شش قدرت برتر دنیا است.

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: امروز مقاومت و صبر ملت ایران نتیجه داده و به برکت این مقاوم ، دنیا ایران هسته ای را به رسمیت شناخته و آمریکا در برابر خواسته به حق مردم ایران تسلیم شده است.

وی عید فطر را نماد وحدت و معنویت جهان اسلام دانست و گفت: متاسفانه دشمنان اسلام این مهم را نشانه گرفته‎اند و امروز دنیای استکبار با حمایت از رژیم غاصب اسراییل در سرزمین مقدس اسلام، زمینه تفرقه و اختلاف مسلمانان را فراهم کرده است.

میرعمادی مفهوم دیگری از اسلام به ذهن نمی‎رسد چراکه اسلامی که داعش به دنبال آن است شباهتی به اسلام ناب ندارد. امروز اسلام مظلوم بوده و بزرگ‎ترین ظلم در حق اسلام و مسلمین روا داشته می‎شود چراکه دنیا این روزها اسلامی را مشاهده می‎کند که پیامبر اسلام(ص) بری از آن است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه وحدت مسلمین در بلاد اسلامی مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: تجربه نشان داده مقاومت در برابر استکبار و متجاوزان پیروزی‎بخش بوده که جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه لبنان، مقاومت مردم بحرین و یمن و مهمتر از مهم توافق و جمع‎بندی مذاکرات نمونه این مقاومت‎ها است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان دستاوردهای معنوی بسیاری حاصل شده که باید حفظ شود.

پایان پیام

کد خبر : 1926 ساعت خبر : 5:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1926
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات