رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در بازار

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در شش ماه دوم سال ۱۳۹۳ را، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، براین اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با کسب ۶۶۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

پس از آن تیبا با ۶۳۴ امتیاز در رتبه دوم، سایپا ۱۳۲ با ۶۲۳ در رتبه سوم، سایپا ۱۳۱ با ۶۲۱ امتیاز در رتبه‌ چهارم و سایپا ۱۱۱ با ۶۱۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی پارس تندر با کسب ۷۳۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

پس از آن تندر ۹۰ پارس خودرو با ۷۳۱ امتیار در رتبه دوم، تندر ۹۰ ایران خودرو با ۷۲۹ امتیاز در رتبه سوم و تندر ۹۰ اتومات ۷۱۱ امتیار در رتبه چهارم قرار دارد. خودروی جک نیز با ۷۰۵ امتیاز در رتبه پنجم و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با ۶۹۵ امتیار در رتبه ششم قرار گرفته است.

ام‌وی‌ام ۵۳۰ با ۶۹۰ امتیار در رتبه هفتم، لیفان ۶۲۰ با ۶۸۰ امتیار در رتبه هشتم، ام‌وی‌ام ۳۱۵ سدان با ۶۷۸ امتیار در رتبه نهم و سمند ای‌اف‌سون با ۶۷۵ امتیار در رتبه دهم قرار دارد.

پژو ۲۰۶ با ۶۷۳ امتیار در رتبه یازدهم، سمند و رانا مشترکا با ۶۷۲ امتیاز مشترکا در رتبه دوازدهم و سورن با ۶۷۱ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچ‌بک با ۶۷۰ امتیاز در رتبه چهاردهم، پژو ۴۰۵ با ۶۵۱ امتیاز در رتبه پانزدهم، دنا با ۶۴۹ امتیاز در رتبه شانزدهم، پژو پارس با ۶۴۵ امتیاز در رتبه هفدهم و تیبا هاچ‌بک با ۶۳۵ امتیاز در رتبه هجدهم قرار دارد.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، کیا پیکانتو با کسب ۷۶۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

کیا سراتو دستی با ۷۵۵ امتیار در رتبه دوم و سابرینا با ۷۲۲ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است. ولیکس C30 با ۷۰۵ امتیاز در رتبه چهارم، آریو با ۶۹۷ امتیاز در رتبه پنجم و چک اتومات با ۶۹۵ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته است.

ام‌وی‌ام x33 دستی با ۶۹۴ امتیاز در رتبه هفتم، ام‌وی‌ام x33 اتومات با ۶۹۳ امتیاز در رتبه هشتم و لیفان x60 با ۶۶۸ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، خودروی رنو فلوئنس دنده‌ای با کسب ۷۷۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بیشترین رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ با ۷۶۵ امتیاز در رتبه دوم، کیا سراتو اتومات تولیدی سایپا با ۷۶۳ امتیاز در رتبه سوم، ام‌جی ۳۵۰ با ۷۶۱ امتیاز در رتبه چهارم و هیوندا آی۲۰ و چانگان cs35 مشترکا با ۷۵۲ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند.

ام‌جی ۳ با ۷۴۴ امتیاز در رتبه ششم، برلیانس V5 با ۷۴۳ امتیاز در رتبه هفتم، بسترن B50 با ۷۳۹ امتیاز در رتبه هشتم، رنو داستر با ۷۲۶ امتیاز در رتبه نهم و لندمارک با ۶۵۳ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی ام‌جی ۶ با کسب ۷۶۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار دارد. سوزوکی گراند ویتارا نیز با ۷۵۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی بی‌ام‌دبلیو۵۲۸i با کسب ۸۳۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

جولیتا آلفا رومئو با ۸۲۶ امتیاز در رتبه دوم، کیا اپتیما با ۷۹۸ امتیاز در رتبه سوم، هیوندا سوناتا با ۷۹۶ امتیاز در رتبه چهارم و رنو کلئوس با ۷۹۲ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

کیا سراتو با ۷۹۱ امتیاز در رتبه ششم، کیا اسپورتج با ۷۸۵ امتیاز در رتبه هفتم، میتسوبیشی ASX با ۷۸۱ امتیاز در رتبه هشتم، میتسوبیشی اوتلندر با ۷۷۷ امتیاز در رتبه نهم و میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ با ۷۷۲ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 2399 ساعت خبر : 8:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2399
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات