آلبوم مرگ تفنگ با صدای داریوش نظری منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی آلبوم زیبای مرگ تفنگ (لری و لَکی) با صدای داریوش نظری منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آلبوم به مراکز فروش زیر مراجعه کنند:

فروشگاه شهر کتاب خرم‌آباد (خیابان علوی، نرسیده به میدان امام خمینی، جنب بانک پاسارگاد)

فروشگاه نوای زاگرس (ضلع شرقی چهار‌راه فرهنگ)

فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری جام‌جم (چهارراه بانک، پاساژ قاسمی، طبقه دوم، آقای شکیب)

و مرکز فروش تهران به نشانی: خیابان بهارستان، موسیقی دلارام، روبروی تالار سیاره، پلاک ۶۶

تلفن: ۳۳۹۱۰۷۷۰

پایان پیام

آلبوم موسیقی

آلبوم موسیقی مجموعه‌ای از قطعه‌های موسیقی بر روی صفحه گرامافون، نوار کاست، سی‌دی یا پخش دیجیتالی است.

واژه آلبوم ابتدا به کتابی گفته می‌شده است که برای جمع‌آوری و نگهداری اقلام متفرقه همچون عکس، تمبر پستی، بریده روزنامه به کار می‌رود. این عبارت بعدها برای مجموعه‌ای از قطعات موسیقی بر روی گرامافون، نوار کاست، سی‌دی یا پخش دیجیتالی نیز کاربرد پیدا کرد.

آلبوم استودیویی، مجموعه‌ای از ترانه‌هایی است که به وسیلهٔ یک هنرمند در استودیو تهیه شده باشد.

این نوع آلبوم، معمولاً شامل اجراهای زنده یا بازترکیب‌ها (Remix) نیستند، و اگر باشند آن ترانه‌ها قسمت عمدهٔ آلبوم را تشکیل نمی‌دهند و معمولاً با واژهٔ ترانهٔ اضافی شناخته می‌شوند. به‌خاطر ماهیت بسیار آماده‌شدهٔ این آلبوم‌ها، می‌توانند شامل جزئیات حرفه‌ای و تکنیک‌های تولیدی و زینت‌های خاصی مانند segue (بدون توقف از یک ترانه، ملودی یا صحنه به دیگر ترانه، ملودی یا صحنه ادامه‌دادن)، افکت‌های صدایی و همکاری‌های ارکستری باشند که در یک ترانهٔ زنده، اجرای آن‌ها دشوار است.

در صنعت موسیقی، آلبوم‌های استودیویی معمولاً در مقابل آلبوم‌های تلفیقی و زنده قرار می‌گیرند. آلبوم‌های استودیویی اغلب به عنوان آلبوم‌هایی مطرح می‌شوند که کامل و شایسته و شامل ماهیتی باشند که در اکثریت، ازپیش‌منتشر نشده و ابتکاری باشند. چنین آلبوم‌هایی گرایش دارند که پرفروش‌ترین آلبوم‌ها باشند. برای مثال در بریتانیا، هجده مورد از بیست‌وچهار آلبومی که بیش از دوونیم‌میلیون نسخه فروش کرده‌اند، در دستهٔ آلبوم‌های استودیویی قرار می‌گیرند.

در موسیقی کلاسیک، با موسیقی‌های زنده از این جهت که آن‌ها و نتیجهٔ ویرایش‌های صدایی چندباره بودند تفاوت دارد. خصوصاً اثرهای ارکستری می‌تواند نتیجهٔ چندین برداشت از یک قطعه باشد. این طرز کار، یک شیوهٔ بااساس و جاافتاده‌است، و پیش‌تر، در ضبط‌های آنالوگ، ویرایش‌ها، هنگامی که به موسیقی دیجیتال تبدیل می‌شوند بسیار مورد توجه‌اند.

کد خبر : 2602 ساعت خبر : 10:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2602
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات