آمادگی ورزشگاه تختی خرم‎آباد برای بازی‎های لیگ یک

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان معتقد است ورزشگاه تختی خرم‎آباد با رفع ایرادات، دیگر مشکلی برای میزبانی بازی‎های لیگ دسته اول فوتبال ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، دکترعلی یاور عزیزپور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید بازرسان سازمان لیگ از ورزشگاه تختی خرم‎آباد، اظهار کرد: شرایط این ورزشگاه شرایطی نیست که فدراسیون نپذیرد، با این حال ما شأن ورزشکاران را بیشتر از شرایط موجود ورزشگاه می‎دانیم.

وی ادامه داد: ایرادات بازرسان را تا حد امکان برطرف خواهیم کرد. هم اکنون نیز در حال کار برای رفع بقیه موارد هستیم.

عزیزپور تصریح کرد: جایگاه تماشاگران تیم میهمان استاندارد شده، اتاق خبرنگاران در حال ساماندهی است، اصلاحات مدنظر اتاق دوپینگ در حال اجراست و سیستم پکیج تا روز بازی نخست انجام می‎شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: اگر نتوانیم برخی اصلاحات را برای بازی نخست انجام دهیم، سعی می‎کنیم برای دیدارهای آینده که خیبر میزبان است، آنها را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: چند هفته قبل و هنگامی که بازرسان سازمان لیگ از ورزشگاه تختی خرم‎آباد بازدید کردند، معتقد بودند شرایط این ورزشگاه نسبت به خیلی از ورزشگاه‎های تیم‎های لیگ یک بهتر است.

عزیزپور با اشاره به اینکه خیبر در لیگ یک ۱۹ بازی میزبان است، تاکید کرد: می‎خواهیم شرایط میزبانی را به گونه‎ای رقم بزنیم که در شأن مردم استان باشد.

پایان پیام

باشگاه خیبر
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 3359 ساعت خبر : 8:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3359
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات