احداث جاده سلامت در شهرستان بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: جاده سلامت برای استفاده ورزش‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری و راهپیمایی در بروجرد احداث می‌شود.

علاء الدین بروجردی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهردای و اداره ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: فعالیت‌های صورت گرفته توسط دو نهاد شهرداری و تربیت بدنی در کنار یکدیگر منجر به نتایج مطلوبی در حوزه ارتقاء اماکن ورزشی شده است.

وی به احداث مجموعه ورزش‌های باستانی در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: این مجموعه ورزشی که هم اینک مراحل پایانی احداث خود را سپری می‌کند از پروژه‌های ورزشی مهم در بروجرد به منظور استفاده علاقه‌مندان این رشته‌های ورزشی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس از احداث جاده سلامت در شهرستان بروجرد خبر داد و افزود: جاده سلامت که مورد استفاده ورزش‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری و راهپیمایی قرار می‌گیرد نقش موثری در حفظ سلامت شهروندان دارد چرا که توسعه ورزش‌های همگانی و مردمی حلقه‌ای مفقوده در این شهرستان بوده که اینک به کمک نهادهای مرتبط در دست احداث و اجرا است.

بروجردی با تاکید بر لزوم توجه به ورزش‌های رزمی در این شهرستان بیان کرد: این دسته از ورزش‌ها همواره مورد استقبال جوانان و بسیجیان بوده به این منظور مجموعه ورزشی ورزش‌های رزمی نیز در این شهرستان در دست احداث است.

وی به استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به سرمایه‌گذاری در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم که می‌تواند زمینه رونق اقتصادی در این شهرستان را شکوفا سازد،  سرمایه گذاری بخش خصوصی در بروجرد است که یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها، پروژه هشت بهشت است که این پروژه در ۷ فاز در دست احداث است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پروژه هشت بهشت بزرگترین مجموعه تجاری در غرب کشور است که به لحاظ حجم و چشم انداز منحصر به فرد آن در خور شهرستان بروجرد و جایگاه جغرافیایی آن است و به تقویت چرخه اقتصادی این شهرستان کمک بسزایی می‌کند.

بروجردی به مرکزیت این مجموعه تجاری در غرب کشور اشاره کرد و گفت: این مجوعه تجاری می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به عنوان مرکز خرید غرب کشور برای استان‌های همجوار مورد استفاده قرار گیرد و بسیاری از نیازهای تجاری این منطقه را بدون مراجعه به تهران مرتفع سازد.

وی از حمایت استاندار لرستان به منظور بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه عظیم تجاری اشاره و بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت که این پروژه را در کنار دیگر فعالیت‌های شهرداری بروجرد ارزشمند دانسته‌اند و با توجه به توافقات انجام شده در مجموعه شورای شهر و شهرداری بروجرد، عملیات احداث این مجموعه عظیم تجاری با حداکثر توان در دست انجام بوده که امید است در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

پایان پیام

کد خبر : 2583 ساعت خبر : 7:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2583
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات